Кулинарни

Соленки с майонеза

Членуването ми в кулинарна група доведе до поредната успешно изпробвана от мен рецепта. Става въпрос за едни от най-вкусните соленки, които съм яла и имат точния вкус и хрупкавина, които според мен едни соленки трябва да имат :) . Освен това са изключителнио лесни за приготвяне, дори за скаран с тестото човек като мен. По-надолу ще пусна рецептата, така както авторката й е я публикувала във групата във фейсбук. Нейното име е Сиска Георгиева. Спазила съм всичко, както е описано, с изключение на това, че вместо с червен пипер, отгоре поръсих с кимион. Разбира се, соленки с майонеза като че ли не са подходящи за 18-месечния ми син, но все пак реших да му дам няколко да пробва. Купих формичките си за сладки и соленки специлано, за да му е интересно на него, но се оказа че ако някога ще правя за него, ще трябва да заложа на кръгчета и сърчица като форми – човека абсолютно отказа да изяде Мечо, Хипо и Слони. :D

Ето и рецептата:

Реших да Ви покажа любимите ми соленки,на които баба ми ме научи.Ето и рецептата:
Продукти:
1 кутийка майонеза
сирене/настъргано или натрошено/на око,колкото поискате
1 и 1/2 ч.ч. брашно
1 яйце
червен пипер
олио
Прави се тесто от майонезата,брашното и сиренето.Върху набрашнена плоскост разточвате тестото на средно тънък блат/ако е прекалено тънък соленките изгарят/.Намазва се с яйце.Поръсва се с червен пипер и се реже на лентички.Подреждат се в хубаво намазнена тава и се пекът в умерена фурна.Моята фурна е много стара,за това ги пека на максимални градуси.Трябва да ги наблюдавате,понеже изгарят много бързо.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

4 thoughts on “Соленки с майонеза

  1. I don’t know what they are but they look delicious :)

    Posted by Northern Narratives | вторник, 20 ноември, 2012г., 20:33
  2. Харесвам! Трябва и аз да ги изпробвам :)

    Posted by LadyDiDi | петък, 23 ноември, 2012г., 1:22

Вашият коментар

Join 647 other followers

Blog Stats

  • 190,129 hits
ноември 2012
П В С Ч П С Н
« окт   дек »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
free counters
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 647 other followers

