Класации и подобни

Любими дуети, част първа

автор на статията: ©Събина Брайчева

В произволен ред ви представям част от любимите си дуети, които са оставили силен отпечатък в моето съзнание, определено галят слуха ми и определям за гениално съчетанието на двамата(или повече) артисти.

1. Кайли Миноуг и Роби Уилямс – „Kids“ – фен съм и на двамата изпълнители, особено на Роби, но и Кайли има много сладки песни. „Kids“ е песен със силен, положителен заряд и приятен за окото, многоцветен клип. Края на клипа, който спира секунда преди Роби и Кайли да се целунат, считам за много добра идея.🙂

2. Кайли Миноуг и Ник Кейв –  „Where the wild roses grow“ – отново Кайли, но песен със съвсем друг стил и заряд. Имайки предвид каква е идеята на текста – убиец, който се влюбва в жертвата и я убива, защото „All beauty must die“ , учудващо е популярността, която придобива този дует. Уникален клип, също така.

3. Queen и Дейвид Бауи – „Under рressure“  – Queen е група, с която съм израстнала, Фреди Меркюри е един от най-удивителните изпълнители, които смятам, че някога са се раждали. Любимата ми песен на Queen обаче е именно тази, дуетът им с Дейвид Бауи. Трябва да си призная, че понякога клюкарско се чудя дали не се е случило нещо по така между Дейвид и Фреди около записването на песента.

4. Глен Хансард и Маркета Ирглова – „Falling slowly“ – все още не съм гледала филма, за чийто саундтрак е написана песента. Но трябва да се отблежи, че през 2008 година „Falling slowly“ печели награда Оскар за най-добра оригинална песен към филм.

5. Queen и Монсерат Кабайе – „Barcelona“ – тази песен е далеч от типичния стил на Queen, но за мен е най-успешния проект, включващ оперно пеене+друг стил. Песента е магична!

6. Seether и Ейми Лий – „Broken“ – Ейми има уникален глас, в чието изпълнение вероятно бих харесала всичко. Често прибягвам до тази песен, когато искам да се потопя в някакви мрачни,  драматични чувства.🙂

7.  Майкъл Джексън и Джанет Джексън – „Scream“  – никак не съм фен на Джанет и не харесвам всичко на Майкъл, но тази песен определено е много силно попадение от тяхна страна.

8. Шон Пол и Блу Кантрел „Breathe“ – трябва да призная, че вeроятно слабостта ми към този дует произлиза от това, че песента ми напомня на един период от живота ми, когато бях още съвсем млада и безгрижна и основния въпрос в живота ми беше „Къде ще се излиза тази вечер?“ .🙂

9. Ел Ел Куул Джей и Дженифър Лопес – „Control myself“ – зъ, зъ, зъ, зъ…🙂 Песента има страхотен ритъм и въпреки малко безсмисленото за мен зъкане🙂 , ми е любима.

10. Ел Ел Куул Джей и Дженифър Лопес „All I have“ – тази песен се появи в момент, в който преживявах нещо  подобно на „драмата“ на лирическата героиня на Дженифър и вероятно затова ми е така любима. Текста е страхотен, клипа също е много добър.

11. Linkin Park и Джей-Зет – „Numb/Encore“ – една от песните с най-успешно съчетание на два стила музика. Изпълнението е култово (поне за хора от и около моето поколение).

12. Бил Медли и Дженифър Уорнс – „The time of my life“  – едва ли има човек, който поне веднъж да не се е опитвал да танцува секси на тази песен. Като любопитен факт ще отбележа, че аз всъщност никога не съм гледала филма „Мръсни танци“.

Следва продължение…

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

4 thoughts on “Любими дуети, част първа

  1. Найс🙂 Дуетът, който първи ми изплува в съзнанието точно в този момент, е Ози и Лита Форд. Поздрав http://www.youtube.com/watch?v=go9LZ8hoqK8&feature=fvwrel

    Posted by LadyDiDi | неделя, 2 октомври, 2011г., 15:17
  2. А за номер 4 нямам думи! Страхотна е! Гледала съм филма, малко меланхоличен, така че трябва да си в съответното настроение.

    Posted by LadyDiDi | неделя, 2 октомври, 2011г., 15:18

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
октомври 2011
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
free counters
