Ерато

Твоя

Къде бяха звездите ми тогава –
да кажа
т кол
ко грешен ход си ти,
в чии посоки Луната бе огряла,

че пътя си изгубих в твоите очи?
И вятърът къде се бе отнесъл,
забравил ме на онзи кръстопът,
където ти със земетръси в мен пресече?
Дори светулките дойдоха не да светят – да гасят.

И нищо – океанът и реките,
дъгите, ангелите, Дяволът дори,
шесто чувство, ураганите, мъглите –
нищо не дойде да ме спаси.

И днес, в къща насред стихиите,
той пали, пресушава, обрича, благославя…
Зоват една през друга днес природни сили,
но ни една от тях не искам вече да ме спасява…

11.08.2010г.
гр. Сан Фернандо

автор: ©Събина Брайчева

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

One thought on “Твоя

  1. A nice one my friend🙂

    Androgoth

    Posted by Androgoth | вторник, 13 декември, 2011г., 1:58

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,262 hits
октомври 2011
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
free counters
