Класации и подобни

Любими дуети, част втора

автор на статията: ©Събина Брайчева

Продължение от предната статия.


В произволен ред ви представям част от любимите си дуети, които са оставили силен отпечатък в моето съзнание, определено галят слуха ми и определям за гениално съчетанието на двамата(или повече) артисти.

13. Марк Антъни и Тина Арина – „I want to spend my lifetime loving you“ – леко сладникава, но все пак въздействаща, същото мога да кажа и за филма, към който е написана.

14. Бийонсе и Джей-Зет – „Crazy in love“ – за мен Бийонсе е невероятен изпълнител(може би е от датата на раждане, хихи), има неоспорим талант и харизма. И сама да беше изпяла песента, пак би ми харесала, но Джей-Зет много добре я допълва. Това беше моята песен на лято 2003.

15. Никол Кидман и Роби Уилямс „Something stupid“  – отново Роби, а в допълнение Никол Кидман, една от любимите ми актриси. Един от малкото кавъри, които ми харесват повече от оригинала. Клипът е сладко очарователен. 🙂
16. Оливия Нютън-Джон и Джон Траволта – „You’re the one that I want“ – още един филм, който не съм гледала :). Джон Траволта на млади години изглежда доста добре, въпреки леко пискливия му глас, когато пее 🙂 . Оливия е много красива, нямам забележки. 🙂
17. Jane Birkin и Serge Gainsbourg  – „Je t’aime… moi non plus“  – Обичам те… Аз също не… Предполагам идеята на заглавието е, че за един хубав секс, не винаги е необходимо партньорите да се обичат безумно ;). Една от най-добрите еротични песни за мен.
18. Елтън Джон и Джордж Майкъл – „Don’t let the sun go down on me“ – харесвам почти всичко на Джордж Майкъл, за съжаление с творчеството на Елтън Джон не съм добре запозната, но гласовете на двамата добре си пасват в тази песен, бонус е и положителното й послание.
19. Лита Форд и Ози Озбърн – „Close  my eyes forever“ – трабва да си призная, че дълго време не съм и предполагала, че това е дует между мъж и жена, без никакво намерение да обидя Лита Форд, но гласът й хич не ми звучи с женски тембър в тази песен. Но това не ми пречи да включа това изпълнение сред любимите ми дуети.
20. Apocalyptica, Виле Вало и Лаури Ильонен – „Bittersweet“ – ех, Финландия, Финландия… Голяма слабост са ми тези скандинавци, и тези конкретни изпълнители, и всички жители на скандинавския полуостров като цяло 🙂 . А сега по-сериозно, това е една от най-красивите песни, които съм чувала. Ниските тонове на Виле се съчетават великолепно с височините на Лаури. Съвсем по мой вкус, силно драматична е песента.
21. Силвия Кацарова и Васил Найденов – „Огън от любов“ – кой каза, че моето поколение не слуша стара, българска естрада? Аз поне слушам и ето една от любимите ми песни от този жанр. Много ми е светла и положителна тази песен. 🙂
22. Силвия Кацарова и Васил Найденов – „Моля се“ – тук Силвия Кацарова и Васко Кеца хващат съвсем различна вълна от тази на горната песен. Лично на мен това парче ми е по-любимо. Вероятно защото е така драматично и то… 🙂
23. Мария Илиева и Те – „Allright“ – оптимистично, динамично парче, Мария Илиева лъчезарна както винаги. 🙂
24. Искра Радева и Михаил Белчев – „Добри познати“ – много болезнени истини се съдържат в текста на тази песен. За щастие, с повечето си бивши съм добра приятелка, не само позната. Но с някои хора е невъзможно да се приключи така цивилизовано, такава история именно сигурно е вдъхновила автора на текста.
25. Арабел Караян, Стефан Вълдобрев и Infinity – „Аз ли съм или не съм“ – аз ли съм или не съм, ама коя съм  и защо съм или не съм такава… Ех, колко добре отговаря на моята душевност текста на песента 🙂 ! Най-доброто парче на Стефан Вълдобрев, според мен. Да не забравя – и този филм не съм гледала. 🙂

Следва продължение…

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

One thought on “Любими дуети, част втора

  1. Харесват ми! Чакам и продължението 🙂

    Posted by LadyDiDi | сряда, 5 октомври, 2011г., 16:04

Вашият коментар

Join 810 other followers

Blog Stats

  • 407,284 hits
октомври 2011
П В С Ч П С Н
« Септ   Ноем »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
free counters
