Класации и подобни

115 неща, които да направиш, преди да умреш


Не можах да го докарам до по-кръгло число. Избрах своите 115 неща , измежду много други неща за правенe из други статии. Заимствах идеята от Жълтурчето и нейната статия 200. И също като нея смятам да коментирам какво съм, бих и вероятно няма да направя. А ако ви трябва списъка да си го копирате в чист вид, без моите допълнителни писаници, можете да го намерите тук.

1. Да изкачиш връх – Да, много добра идея, но имайки предвид нивото на мързела ми, вероятността това да се случи е нулева. Макар че нищо чудно вече да съм го правила като дете с родителите си и някой по-нисък връх в Средна гора или Стара планина, и да не помня.
2. Да си държал тарантула в ръката си – Яко е да си го помислиш, наживо едва ли бих.
3. Да кажеш “Обичам те” и наистина да го мислиш – Да, правила съм го, за съжаление обаче май съм го казвала и когато не съм го мислела.
4. Да направиш стриптиз до край – Не съм. И изобщо всичките ми стриптийз танци са завършвали в много ранен етап. Не ми се отдава просто.
5. Да скочиш с бънджи – Искам много! И все някога ще го направя!
6. Да посрещнеш изгрева – Съм, много, много пъти.
7. Да видиш северното сияние – Надявам се някога и това да стане.
8. Да спиш под открито небе – Да, случвало се е.
9. Да смениш бебешки пелени – Допреди шест месеца не бях, сега е ежедневие. 🙂
10. Да наблюдаваш метеоритен дъжд – Всеки път, когато има метеоритен дъжд, над мен има облаци, явно не ми е писано да видя такъв.
11. Да се напиеш с шампанско – О, да, направих го веднъж. Отвратително е на другия ден, не го правете!
12. Да наблюдаваш нощното небе през телескоп – Не съм. Надявам се някой ден.
13. Да се оттървеш от работа, без наистина да си болен – Е, кой не е? 🙂
14. Да поканиш непознат на среща – Всъщност да. 🙂
15. Да участваш в битка със снежни топки – Участвала съм. Но не съм голям фен.
16. Да плуваш гол в полунощ – Бих, но не мога да плувам. Влизала съм в басейн в 3 през нощта. Брои ли се?
17. Да проведеш истински разговор с просяк – Правила съм го, но не знам дали се брои, защото познавам човека и отпреди да стане просяк.
18. Да наблюдаваш слънчево затъмнение – Мда, даже снимки направих на едното.
19 Да наблюдаваш лунно затъмнение – Не съм, същия проблем като с метеоритния дъжд – облаци.
20. Да танцуваш като откачалка, без значение кой те гледа – Прекалено често даже съм го правила това. 🙂
21. Да се погрижиш за някой, който е пиян – Да, правила съм го. 🙂
22. Да откраднеш табела от улицата – От улицата не, но с моите съквартирантки откраднахме табелата „История“ от кабинета по история и табела „Информация“ от пощата. С малко преправяне си ги бяхме сложили на вратата на стаята в общежитието, така че да пише „Информация по истерия“. Да, истерия, не е грешка :).
23. Да пътуваш на стоп – Много, много пъти съм го правила. 🙂
24. Да участваш в демонстрация – Не съм все още. Моите каузи като че ли нямат много изява там, където съм била аз.
25. Да скочиш с парашут – Надявам се и това да стане.
26. Да посетиш Ирландия – Много бих искала!
27. Да посетиш Холандия – Не само да я посетя, предполагам не бих имала против и да поживея там. Към холандците имам специално отношение. 🙂
28. Да посетиш скандинавска държава – Без малко да отида в Норвегия навремето. И все някога ще отида.
29. Да посетиш средиземноморска държава – Ами съм, но не съм се задържала много дълго време в средиземноморската част на държавата.
30. Да посетиш Индия – Въпреки, че всеки ме убеждава каква ужасна мизерия е там, още не съм изгубила желание да я посетя.
31. Да посетиш африканска държава – Политически не съм, но географски живях на острови, които са на 100 километра от Сахара.
32. Да посетиш арабска държава – Дано не прозвучи като предразсъдък, но като изключим Дубай, не горя от желание да посещавам арабски държави. Всъщност прозвуча си расистко, но е свързано най-вече с прекаленото ограничаване на различни свободи, което се случва често в тези страни.
33. Да посетиш латиноамериканска държава – Много бих искала. Най-вече Бразилия, по разбираеми причини. 🙂
34. Да посетиш островна държава – Чисто островна държава не съм, но съм живяла на остров. Май не се брои. Още имам силно влечение към Фиджи. 🙂
35. Да посетиш азиатска държава – Не съм.
36. Да издоиш крава  – Мда, правила съм го!
37. Да пееш на караоке – О, да! И го препоръчвам на всеки!
38. Да прекараш един цял ден в леглото, просто ей така – В безработния ми период има мнооооооооого такива дни. 🙂
39. Да позираш гол пред непознати – Пред един познат съм позирала гола за картина. Пред непознати – не.
40. Да се целуваш в дъжда – Мда. 🙂
41. Да посетиш автокино – Бих , ако знаех къде има такова. Или ако имах кола. Или ако можех да я карам. А бе, явно няма да стане. 🙂
42. Да посетиш Великата китайска стена – Не съм. И незнайно защо не ме блазни особено.
43. Да стоиш повече от 6 часа наведнъж пред някоя игра – Рядко се е случвало, но мисля че са много повече от 6 часа. Да живее Sims! 🙂
44. Да правиш секс в офиса – С колега от офиса  – да, ама чак пък в офиса…
45. Да опечеш сладки по собствена рецепта – Не, все още не, но и това ще стане.
46. Да излезеш костюмиран от глава до пети на карнавал – Не съм, а ми се е искало.
47. Да пътуваш с гондола през Венеция – Не съм. И също не ме блазни много. При все че съм с италианско име, Италия не ми е страст.
48. Да си направиш татуировка – Мда, имам си, една засега.
49. Да се напиеш така, че после да не си спомняш нищо – Ами… срам, не срам – случвало се е. 🙂
50. Да посетиш Лас Вегас – Не съм. Но ще! 🙂
51. Да имаш One-Night-Stand – Не съм човек на задръжките. 🙂
52. Да пътешестваш с кораб – Все още не.
53. Да говориш повече от един език гладко – Два гладко и един сравнително добре.
54. Да прекараш нощ в пустинята – Само на остров с пустинен климат. (Станах ли банална вече с това? 😛 )
55. Да отгледаш дете – В началото на начинанието съм още, но да, и смятам, че всеки човек трябва да отгледа поне едно дете, независимо биологично негово или не. Разбира се, има случаи, в които това е невъзможно поради различни обстоятелства. Но когато е възможно и не се прави, ми е малко неразбираемо липсата на такова желание, особено у жените. Пак казвам, изключвам случаи, в които обстоятелствата пречат.
56. Да напишеш писмо до правителството – Може би някой ден.
57. Да дариш кръв – Бих, защото кръвта ми е нула отрицателна и е много ценна, но все съм с анемия.
58. Да напишеш статия за вестник – Статии пиша само за този блог :). Но са публикували мои стихотворения във вестник.
59. Да разбиеш сърцето на някой – Еми, за съжаление съм. И още помня един пиянски sms от едно гадже, което бях зарязала на същия ден  – „Ти ми разди сърщепо!“ Е, и моето са го разбивали. 🙂
60. Да помогнеш на животно да роди – Да, съм, два пъти , на една и съща котка. Супер вълнуващо беше! 🙂
61. Да спечелиш пари в предаване по телевизията – Мдам, правила съм го. 🙂
62. Да си счупиш кост – Да, дясната ръка, на 6 години.
63. Да отидеш на фотосафари – Бих, с огромно удоволствие. Но повече ме влече преследването на торнада в САЩ.
64. Да караш мотор – Много готино звучи, но аз не мога да карам и колело. 🙂
65. Да си направиш пиърсинг – Искам. Но започвам да си мисля, че няма никога да се престраша.
66. Да ядеш набрани от теб гъби – Не ям гъби набрани от когото и да било.
67. Да яздиш кон – И за това май няма да се престраша.
68. Да имаш страница в интернет – Имам, ето я. 🙂
69. Да спиш повече от 30 часа в рамките на два дни – Може да са били и повече от 30. 🙂
70. Да напишеш стихотворение за любимия човек – Преизпълнила съм плана няколко стотин пъти. 🙂
71. Да научиш стъпките на някой танц – Знаех много спортни танци навремето. Сега май помня само ча-ча-ча.
72. Да видиш собствената си снимка във вестника – Не съм.
73. Да убедиш някой в нещо, което за теб е изключително важно – Мда, правила съм го! 🙂
74. Да летиш с парапланер – Крайно време е да го направя, имайки предвид къде живея.
75. Да откраднеш от ресторант лъжица, чиния или чаша – Какво ли не сме правили през тези ученически години. 🙂
76. Да се извиниш на някого за несправедливост, направена преди години – Да, съм.
77. Да се разхождаш нощем на лунна светлина – И това съм.
78. Да продадеш собствено произведение на изкуството – Не съм продавала, подарявала съм.
79. Да си боядисаш косата – Да, във всякакви варианти. 😛
80. Да те арестуват – Не са ме арестували, но на 14 години ме викаха в детска педагогическа стая. Еднократно, де. 🙂
81. Да видиш изригващ вулкан – Много, ама много искам да видя, това е основната ми причина да искам да отида на Хаваите!
82. Да видиш изгаснал вулкан – Виждала съм такъв на Ланзароте, впечатляващо си е.
83. Да видиш торнадо – Не напразно исках и все още искам да бъда stromchaser. Но имайки предвид липсата на средства и на фотографски нюх :), по-добре да не се захващам. Един приятел казваше, че е добре такива неща да се слагат накрая на списъка, защото е най-вероятно, ако ги видиш, наистина да са последното, което виждаш, преди да умреш. 🙂
84. Да преживееш земетресение – Преживявала съм, но леки.
85. Да посетиш Дисни Уърлд – Честно, не ме влече.
86. Да наблюдаваш полярни мечки – А може би съм в зоологическата градина в София, но не помня. Има ли изобщо полярни мечки там?
87. Да видиш тигри в дивата природа – Е, това ще е уникално изживяване, имайки предвид, че тигъра е любимото ми животно. Но как ли изобщо може да бъде осъществено?
88. Да играеш голф поне веднъж – Няма да е зле някой ден.
89. Да се возиш с шейна, теглена от хъскита – Нещо не ми звучи добре… Все си мисля, че ще тормозя хъскитата по този начин.
90. Да посетиш египетските пирамиди – Надявам се да стане.
91. Да посетиш Стоунхендж – Това просто е задължително да стане!
92. Да посетиш Тадж Махал – Това също!
93. Да посетиш джунгла – Не изгарям от желание.
94. Да видиш слон – Виждала съм ,точно в зоопарка в София.
95. Да летиш със самолет – На някой сигурно му звучи странно това да е в този списък, но наскоро четох статистика, че само 5% от жителите на Земята всъщност са се возили на самолет. Аз влизам в петте процента. 🙂
96. Да обичаш някого, въпреки че е забранено или неподходящо – В повечето случаи обичам точно така. 🙂
97. Да се ожениш – Това може да ми се случи, само ако е единствения ми начин за уреждане на някакъв юридически проблем. Или ако гаджето ми е милионер и много настоява за сватба.
98. Да избухнеш в смях в неподходящ момент – Няколко пъти.
99. Да гледаш как други хора правят секс – Да слушам брои ли се? (Живяла съм в общежитие, някак неизбежно е. 🙂 )
100. Да гледаш през прозореца на движещ се влак нощно време – Доста често се е случвало.
101. Да организираш купон – Организирала съм няколко пъти само в едно от жилищата, в които съм живяла, заедно с бивш приятел. И загубих всякакво желание да организирам повече такива.
102. Да защитиш някого, дори да има опасност да те набият затова – Май не съм го правила. А и не попадам често в такива ситуации.
103. Да отидеш тайно на изрично забранена дискотека или купон преди да станеш пълнолетен – Е, кой не е? 🙂
104. Да отидеш на среща с някой, с когото си се запознал в интернет без да си разменяте снимки преди това – Да, случвало се е. Макар че всъщност се е случвало аз да не съм виждала снимката на другия, моя снимка май винаги съм пращала.
105. Да овладееш някое бойно изкуство – Не, и едва ли някога.
106. Да сватосаш двама мои познати – Опитах се да ги сватосам, за момент им се получи, но накрая нищо. 🙂
107. Да напишеш книга – Пиша! Няколко. Да видим ще ги приключа ли.
108. Да правиш секс под вода – Под душа – да, под вода не съм.
109. Да гласуваш информирано – Е, в общи линии – да.
110. Да издадеш стихосбирка – Надявам се и това да стане.
111. Да се научиш да плуваш – След като кой ли не се е опитвал да ме научи, вече съм се отказала да се пробвам.
112. Да изпробваш поне три неща от Кама Сутра – Ами аз всъщност може би съм изпробвала и много повече от три, но никога не съм я чела тази книжка за сверка. 🙂
113. Да останеш приятел с бивше гадже – Приятелка съм с повечето бивши. Даже не се сещам с кой не съм останала приятелка, но сигурно има и такива. А двама от тях са ми все още едни от най-близките хора.
114. Да участваш в пиеса – Съм , в детската градина, бях разказвач. 🙂
115. Да отидеш на нудистки плаж – Карали са ме много пъти да ходя. Може и да се престраша някой ден.

А вие колко от тези неща сте направили, или ви се иска да направите, или никога няма да направите?

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Дискусия

6 thoughts on “115 неща, които да направиш, преди да умреш

  1. Леле, Събинче, ами аз като гледам колко много неща не съм направила, чак се чудя какво съм правила до сега! :)))

    Posted by Ани-д | петък, 28 октомври, 2011г., 16:29
    • Според мен всеки си има някакви негови си неща за вършене, които отговарят на неговия си мироглед. Не че тези отговарят напълно на мен и моя мироглед, но са близо. 🙂

      Posted by Rois | петък, 28 октомври, 2011г., 19:29
  2. Искрено ме учуди относно номер 97, но ти пожелавам животът да те опровергае, в положителен смисъл 😉

    Posted by Dimi Ilieva | петък, 28 октомври, 2011г., 18:33
    • Дими, относно жененето – говоря за юридическия смисъл на думата. Иначе за създаването на семейство, съжителстването с любимия и отглеждането на деца – да, за това съм за и бих искала да ми се случи. Но относно това да отида да се подпиша някъде в общината, за да удостоверя, че обичам някого и сме семейство – не го намирам за нужно. Никой не ангажирам с мнението си, разбира се. 🙂

      Posted by Rois | петък, 28 октомври, 2011г., 19:28
    • А, ако си имала предвид това че споменавам, за гадже милионер – не искам да кажа, че бих се оженила само за милионер, а че бих вдигнала сватба само ако имам излишни пари да плащам за такова нещо.

      Posted by Rois | петък, 28 октомври, 2011г., 19:31
  3. Great List before i die 🙂

    Posted by jakesprinter | събота, 29 октомври, 2011г., 12:40

Вашият коментар

Присъединете се към 808 други абонати

Blog Stats

  • 679 432 hits
октомври 2011
П В С Ч П С Н
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
free counters