Кулинарни

Сготвено от мама: Ябълков щрудел с готови кори

Още можете да наречете десерта баница с ябълки. Излиза, че вкъщи сладкишите с ябълка са на почит. И си е точно така, дори още не съм ви публикувала любимия си домашен десерт с ябълки, но и дотам ще стигнем. Този е сравнително лесен за приготвяне, или поне на мен ми е лесно да го кажа, тъй като, както се разбира, не съм го приготвяла аз, а майка ми. Но пък аз съм дегустатора, който да ви увери, че е много вкусно. Отново ви предупреждавам, че майка ми готви на око, затова и грамажите на продуктите ни не са съвсем точни.🙂

Продукти:

1 пакет готови кори
7-8 средно големи ябълки
3-4 с.л. кристална захар
1-2 ч.л. канела
1 ч.ч. олио
пудра захар
по желание натрошени орехи

Обелените ябълки се настъргват и се смесват със кристалната захар, канелата, 1/2 ч.ч. олио и орехите, ако ще слагате такива ( неголямо количество). Сместа се обърква и е готова за нареждане на баницата. Корите се взимат две по две, върху тях се разстила част от плънката, след което се навиват на руло и се нареждат в намазнена тавичка. И така, докато приключите с плънката и корите. Наредения в тавата щрудел се залива с останалата 1/2 чаша олио. Пече се 15-20 минути(това пак е приблизително) на средно силна фурна, докато се зачерви. След като се извади и изстине, се поръсва със пудра захар. И аз като един фен на ябълките и канелата, си облизвам пръстите после.🙂

©Събина Брайчева

©Sabina Braycheva

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: 28 коледни десерти – част 1 « Rois - петък, 9 декември, 2011г.

  2. Pingback: Сготвено от мама: Ябълков сладкиш с грис « Rois - понеделник, 21 януари, 2013г.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,017 hits
ноември 2011
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
free counters
