Ерато

Тортено сладко

Сладко, много сладко,
в изгубена, ноемврийска нощ,
пиянско отнесено и кратко,
но преливащо от разкош,

усещам те, с ръцете ти на кръста ми,
с от торта изцапани коси,
танцувайки, устните ти търсейки.
Моля те, поне насън, пак с шоколадов дъх ме целуни.

Хвани ме под ръка. Засмей ми се.
Избягай с мен в кухнята и ми говори.
И пак във теб ме влюбвай. Ненадейно.
И пак, че съм първата, ми кажи.

Какво ще чуя утре, сега не ми разкривай,
нито за кой мислиш, когато целуваш мен.
С докосвания захаросвай ме в твойта магия
и запечатай с поглед в мен този момент.

Сладко, много сладко.
Ще си припомням вкуса ти много пъти.
Знам, че не ме искаш. Но за кратко
бях твоя. А дъхът ти в косите ми тортени бе скътан.

12.11.2008г.
гр. Пловдив

На един захаросан,  тогава 17-годишен, разкош.🙂

автор: ©Събина Брайчева

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,634 hits
ноември 2011
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
free counters
