Класации и подобни

Любими коледни филми

Коледата е все по-близо, и атмосферата все по-празнична. Разбира се и телевизиите ни заливат с коледен дух, с коледно украсено лого, със излъчването на коледните епизоди на сериалите, със различни класации за събития, песни, хора от изминалата година и разбира се, със хитови филми. Ако искате да си докарате коледно настроение в аванс, ето ви няколко любими мои коледни филма за гледане:

Сам вкъщи (Home Alone) – много се съмнявам този филм да не присъства в нечия коледна листа от любими филми. Вярно, вече знам смешките наизуст, но когато и да го гледам все ми докарва коледно настроение и много се смея.
home-alone-5
Сам вкъщи 2: Изгубен в Ню Йорк (Home Alone 2: Lost in New York) – това продължение е едно от малкото, които не е тотално разочарование след жънещ успехи първи филм. Аз лично не мога да определя за себе си, кой от двата филма ми е по-смешен.
1975_2
Дядо Прас (Hogfather) – това е може би най-любимия ми коледен филм, нищо че не е точно за нашата Коледа. Филма получи привилегията да не бъда изтрит от харда на компютъра ми след като беше изгледан, което рядко се случва. Ако сте почитатели на Тери Пратчет е задължително да го гледате,според мен екранизацията много успешно е пресъздала атмосферата от книгите му.

Робин Худ: Принцът на разбойниците (Robin Hood: Prince of Thieves) – да, да, зная, че този филм не е коледен. Но това не важи за мен и сестра ми, които в продължение на 4-5 години подред сме гледали този филм по Коледа, благодарение на TV1000. Така че за мен този филм си е коледен🙂.

Наистина любов (Love actually) – много сладък филм, преплитащ няколко любовни истории, с много позитивно настроение – какво по-добро за Коледа.🙂
love_actually
Договор за дядо Коледа(The Santa Clause) – има какво да се доизкусури по този филм, но той също е зареден с много коледни емоции.
16_the-santa-sweater

Филми, които не съм гледала, но мисля, че също ще замирише на Коледа, докато ги гледате(и мисля да г гледам все някой ден):

Как Гринч открадна коледа(How the Grinch Stole Christmas) – едва ли има филм с Джим Кери, който да не е смешен.
grinch-2
Коледата невъзможна(Jingle All the Way) – Арнолд Шварценегер може да не блести с гениални актьорски умения, но определено някои от комедийните му роли засенчват изявите му като екшън герой.
jingle-all-the-way-di
Полярният експрес (The Polar Expres) – истината е, че не знам сюжета на филма, но се осланям на това, че Том Ханкс рядко има недобри филми, надявам се същото се отнася и за гласа му🙂.

Коледна песен(A Christmas Carol) – също не съм запозната със сюжета, но Джим Кери в главната роля ми вдъхва голямо доверие.

Надявам се сте открили нещо интересно за гледане в моя списък.🙂

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

4 thoughts on “Любими коледни филми

  1. Чудесна колекция от коледни филми!

    Не са на коледна тема, но обикновено ги пускат по ТВ по празниците, затова мога да предложа два любими филма – „Дневниците на принцесата“ 1 и 2

    Posted by Vesela Mareva | събота, 3 декември, 2011г., 11:59
  2. Аз съм гледала Christmas Carol и Коледата Невъзможна и ги препоръчвам горещо! Другите 2 също са в моя списък за гледане🙂

    Posted by LadyDiDi | събота, 3 декември, 2011г., 12:22

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: I ♥ Christmas Tag | Rois - петък, 20 декември, 2013г.

  2. Pingback: Адвент календар 2015: Къде са пуканките? | Rois - събота, 12 декември, 2015г.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,017 hits
декември 2011
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
