Класации и подобни

Новогодишни обещания – част 1

автор на статията: ©Събина Брайчева

Сигурно и вие, като всички останали хора по света, сте си казвали на Коледа или Нова година, че ето това вече няма да го правите или догодина задължително ще направите еди-кое си. Друг е въпроса, че твърде малък процент от новогодишните обещания биват спазени. Ето ви един списък с най-често срещаните, според мен, обещания, които си даваме на празниците в края на годината, може да ви вдъхнови през 2012 да свършите или да се откажете от нещо. Уточнявам – има номериране, но отново не е класация, просто листа.

1. Ще отслабна
Това е обещание, което и аз си давам почти всяка година, и почти всяка година не го спазвам. Дават си го и милиони, да не кажа милиарди, хора по света, както знаем проблема със затлъстяването е глобален и все по-сериозен. Може би въпрос на воля, която на мен явно ми липсва.

2. Ще откажа цигарите
Аз лично никога не съм си го обещавала това, защото знаех че обещая ли си го още по-малко ще го свърша(спрях да пуша без закани, благодарение на сина си🙂 ). Но като че ли това е най-често срещаната закана, която съм чувала от мои приятели по Коледа. Друг е въпроса, че същата закана я слушам от същите приятели на следващата година.

3. Ще спра да пия
Истината е, че има прекалено много хора, чието ежедневие е свързано с минимум 100-200 грама твърд алкохол, или пък съботите и неделите им са прекарани в тежко пиянство и махмурлук(тук засрамено човече, че някога и аз се числях към тези живеещи за уикенда и купоните хора). Не че пиенето изцяло трябва да бъде спряно, но да бъде в допустим брой пъти и да не се стига до лазене под масата и това някой друг да ви разказва как сте си изкарали на рождения си ден, примерно. Доста хора осъзнават това по празниците и си обещават по-добро поведение от догодина. Колко ли го спазват?

4. Ще поискам повишение/Ще потърся по-добра работа
Това съм го обещавала и между другото съм го спазвала(за търсенето на по-добра работа, не за повишението). Човек трябва да се развива напред и нагоре, или поне такова е всеобщото схващане. Ако не по-добре платена работа, можете поне да си потърсите такава, която ви е по на сърце. Но съм сигурна, че има хора, които се чувстват перфектно и с това, което работят в момента, за тях не се отнася. Да се иска повишение в България като че ли още не е практика. Хвала на тези, които се престрашават да го направят.

5. Ще спортувам по-често
Колкото и рядко да спортувам през 2012 година, все ще е по-често от 2011 година, когато не съм спортувала изобщо! И тази година ще дам това обещание. И тази година не знам дали ще го изпълня. И предполагам има още доста мързеливци като мен.

6. Ще се омъжа/оженя
Това е обещание, което аз никога няма да дам. Или ако го дам, може би съм вдигнала температура или съм си фраснала главата някъде. Има обаче хора, за които това е важно и факта, че за поредна година те са останали моми или ергени ги потиска, затова си дават обещание до следващата Коледа да са сменили семейния си статус.

7. Ще излизам по-малко по купони
Това е близо до спирането или ограничаването на алкохола, но с още по-задълбочен прочит. Има хора, които вършат такива небивали глупости по време на купон, че после ги е срам да си покажат носа. До другия купон. Дали и аз съм била сред тези хора, ще ви оставя да се чудите😀 .  При някои хора, и без да вършат големи изцепки, купоните пречат на съня, работата, здравето.  Но и да не спазите такова новогодишно обещание, според мен с години купоните омръзват.

8. Ще се забвалявам повече
За разлика от горните парти зверове, такова обещание дават хора, които гледат твърде сериозно на живота, работят прекалено много, не общуват достатъчно. Животът определено е по-хубав с повече усмивки.

9. Ще бъда по-добър/добра с хората
По Коледа, може би заради многобройните благотворителни кампании, може би заради празничния дух и мисълта за по-ощетените от нас, на много хора ми се приисква да станат по-добри със заобикалящите ги. Аз също си давам това обещание всяка година, и мисля че мога да отчитам малък напредък на всеки12 месеца.

10. Ще призная на семейството си, че съм гей/лесбийка
Предполагам никак не е лесно да криеш от най-близките си какъв си всъщност и това усещане се засилва по Коледа, когато повечето хора са със семействата си. Стискам палци повечето такива обещания да бъдат спазени, а роднините да приемат с отворени обятия това признание, да не бъдат тесногръди и да не видят в това причина за лошо отношение.

11. Ще започна да играя тото
Нали знаете за вица, как един мъж се молел на Господ да му се падне шестица от тотото и след дълги молби, Господ най-накрая се провикнал отгоре „Пусни си фиш!“.  Вероятно много от нас съжаляват, че не пробват късмета си по-често и си обещават да играят тото, лото или други игри. И аз съм си обещавала, и една година дори няколко месеца редовно играх тото в комбина с двама колеги, но спечелихме само няколко тройки.

12. Ще пътувам повече
Това обещание съм си го давала всяка година, но по-скоро като пожелание. За съжаление пътуването в много случаи е обвързано с финанси, които в повечето случаи липсват и го възпрепятстват. Затова тези, които имат средства, но не пътуват, искам някак да мога да ги задължа не само да дадат такова обещание, но и със сигурност да го изпълнят!

13. Ще напиша книга
Всяка година си го обещавам и това. И това обещание не си го дават само такива псевдописатели като мен, а и хора, които имат интересен живот, който им се иска да разкажат. Обещавам, че тази година ще напиша повече от предисторията на една от хилядите си книги в проект, които препълват главата ми! И как искам само да го изпълня!

14. Ще си хвана сериозно гадже
Признавам си, че и това съм обещавала. Може би защото съм много пристрастена към несериозните😀 . Обещават си го много хора, къде заради тиктакащ биологичен часовник, къде за да не са самотни. Но много често се случва след неуспешна връзка хората да си обещават точно обратното – никога повече да не си хващат сериозно гадже. Това обикновено никога не се спазва.

Следва продължение

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

4 thoughts on “Новогодишни обещания – част 1

  1. 5-6 неща от списъка мога да си обещая, надявам се поне едно да изпълня и то да е номер 1😀

    Posted by LadyDiDi | вторник, 13 декември, 2011г., 11:10
  2. 1,2,3,обещавам си ги все ,ноооооо ниц.

    Posted by нели атанасова стоянова | вторник, 13 декември, 2011г., 21:46
  3. вече съм голяма и не се тормозя като си обещавам разни неща – опитът ме е научил, че не ги спазвам; все пак – може да поотслабна и да започна да излизам по-често; да се доверявам повече на децата си, защото и те вече не са малки; да пиша повече в блога … дали да не спра?🙂🙂🙂

    Posted by Teia Ted | четвъртък, 2 януари, 2014г., 13:05

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: 3 дни до края на 2011 « Didi-licious - сряда, 28 декември, 2011г.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,838 hits
декември 2011
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
