Класации и подобни

Топ 10 на най-секси кечистите

автор на статията: ©Събина Брайчева

Може би за изненада на някого, аз гледам кеч 😀 . Разбира се, не са ми толкова интересни бойните сцени и мачовете(които не са нищо повече от една добре отрепетирана хореография), а интригите и взаимоотношенията, които достойно конкурират всяка сапунка и теленовела. Колко клюкарско от моя страна 😀 ! И за да бъда искрена докрай, другото нещо, което ме задържа пред екрана, са, разбира се, някои доста привлекателни кечисти. Та, това си е моята класация, според моя вкус, за най-секси кечисти, или както се казваше в едно приложение във фейсбук „Ако ми дойдат, няма да ги върна“. Ако се замисля малко по-сериозно ще открия, че съм пропуснала някой или местата не са ми съвсем точни, затова без излишни разсъждения ви пускам класацията, така както първоначалния порив ми продиктува. Enjoy! 😀

10. Джеф Харди
Не бих казала, че точно физическите дадености са най-привличащото в Джеф Харди, поне при мен, най-силна роля играе факта, че той е малко по-различен кечист, с екстремно мислене и нестандартен външен вид. Хватките му се също доста опасни, полети от стълби и маси на голяма височина, колкото и да е отрепетирано това, все си е рисково. За съжаление вече не се състезава в WWE.

9. Миз

Миз будеше много повече симпатии навремето, когато беше в отбор с Джон Морисън. Но пък тогава някак си се губеше в сянката му. Сегашната му роля е доста отрицателна, но не можем да не признаем на Миз, че на външен вид е просто „Awesome!“. 🙂

8. Скалата
Скалата, заедно с Джон Сина и Хълк Хоган, е от този тип кечисти, които винаги са били от добрите и публиката ги боготвори като герои. Скалата със сигурност е много чаровен, привлекателен също, макар и не мой тип, но най-привличащото у него за мен е именно възторга, в който феновете изпадат и до днес като го видят.

7. Джон Морисън
Доста добър избор на прякор, защото очевидно има прилика между кечиста и вокалиста на група Доорс – Джим Морисън. Джон е много харизматичен, макар че образа му ми идва леко мекушав на моменти.

6. Трите Хикса
Може да няма най-красивото лице на света, но Трите Хикса определено е един от най-наелектризиращите(тази дума е любимата на коментаторите във „Първична сила“ и „Разбиване“) кечисти. Начина, по който Трите Хикса излиза на сцената, за мен е най-впечатляващия от всички, които досега съм виждала в кеча. Той е бил и отрицателен, и положителен герой, но определено оставя следи след себе си.

5. Острието
Бях фен на Острието във времето, в което си партнираше с Крисчън, но тогава някак си не обръщах внимание как изглеждат и двамата. И въпреки че бях доста разочарован от годежа му с Вики Гереро, точно по това време забелязах, че Острието всъщност  никак не е зле, пък бил той и негативен персонаж.

4. Джон Сина
Джон има толкова подкупваща усмивка, че трудно някой може да не се усмихне обратно, когато я види. Както казах по-горе, винаги е бил всеобщ любимец и положителен образ. Но народната любов, която предизвиква не е любимото ми у него, а именно това, че изглежда доста добре и има страхотна усмивка.

3. Батиста
Батиста е един от тримата ми най-любими кечисти, които дълго време са били на първо място в класацията ми за любимци.  Не знам точно с кое, но на мен поне винаги ми спира дъха.

2. Ренди Ортън
Когато за първи път го забелязах, той беше отрицателен персонаж и в опозиция на тогавашния ми любимец – Батиста. Никак не гледах с добро око на него. Но когато взех да се заглеждам… Прегледах и други подобни класации в интернет и повечето от тях бяха с Ренди на първо място. И напълно заслужено – той е изключително привлекателен, страхотно тяло, красиво лице. И е моя любимец от активните в момента кечисти.

1. Ледения
За мен Гърмящата змия Стийв Остин ще бъде винаги на първо място в моята класация за кечисти. И не само, Ледения е един от най-любимите ми известни мъже въобще. Из цялата си стая имах негови плакати. Че кой фен на кеча не помни Гърмящата змия как размахва бира след победа? Стийв не е най-красивия, но има някакво излъчване на лошо момче и бунтар, които ме дърпат неудържимо! Бил е и отрицателен персонаж, но и тогава си ми беше безкрайно любим. А и не само на мен, Ледения винаги ще бъде любимец на голяма част от феновете на кеча.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

7 thoughts on “Топ 10 на най-секси кечистите

  1. Абе ти си гледай, но нали не прилагаш кеч спрямо коментиращи в блога ти?
    :)))))

    Posted by tutankhamon661 | вторник, 27 декември, 2011г., 1:53
  2. Great entry of the powerful men live

    Posted by jakesprinter | вторник, 27 декември, 2011г., 3:28
  3. Ostrieto naj-mi hareswa na men!:)

    Posted by borislavam | вторник, 27 декември, 2011г., 11:39
  4. В моя топ на първо място е Ренди Ортън, а на второ място е Джон Сина.
    Но това си е мое мнение.

    Posted by iva | сряда, 8 февруари, 2012г., 23:38
  5. Щом никой не ми пипа Ледения, съм доволна!

    Posted by Rois | сряда, 8 февруари, 2012г., 23:57

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Топ 10 най-добрите излизания на сцена в кеча « Rois - четвъртък, 24 януари, 2013г.

  2. Pingback: Топ 10 на най-добрите излизания на сцена в кеча « Rois - четвъртък, 24 януари, 2013г.

Вашият коментар

Join 808 other followers

Blog Stats

  • 403,959 hits
декември 2011
П В С Ч П С Н
« Ноем   Ян »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
