Vampire diaries

3×12 The Ties That Bind – коментар

Отново горе-долу средно беше нивото на серията, но ми хареса, защото имаше доста емоционални моменти. А що се отнася до неемоционалните – знаех си, че този план с ковчезите няма да просъществува твърде дълго. Това да ги сложат в най-близката вешерска къща ми беше все едно да ги сложат в мазето на Клаус. И аз ли не видях добре накрая или и четирите ковчега си бяха обратно при него, откъде-накъде Деймън му е дал и последния коз, който имаха? И още нещо ме светна, докато гледах тази серия – Клаус сърце и душа дава за семейството си, но във втори сезон не стана ли въпрос, че именно той е този, който е затворил роднините си в ковчези и никак не е в добри отношения с тях, а Илайжда отчаяно ги търсеше? Все си мислех, че Клаус не държи толкова да бъде около други първични вампири, а още повече те не изгарят от желание да бъдат около него.
Много смел Тайлър в тази серия, мисля, че се заражда още някаква епична любов, каквато се предполагаше да е между Стефан и Елена, надявам се, опитите, които прави, за да преодолее лоялността си към Клаус, да върнат Карълайн при него.
Не бяха ли ужасно сладки Деймън и Елена като си хвърляха погледи в началото на серията? Предполагам тези серии са снимани след като Иън Сомерхалдер и Нина Добрев са се загаджили, просто е неизбежно да не усетиш химията между тях.
Доктор Мередит Фел продължава да ми е много съмнителна, някак твърде недостатъчно ми беше това обяснение със спасяването на пациентите, а и това че зашемети любимия ми Деймън, само й натрупа минуси в моите очи. И освен това не ми стои добре до Аларик, още не мога да прежаля Джена.
Майката на Бони нещо също никак не ми се хареса и не ми беше достатъчно оправданието за бягството й и затова, че е зарязала детето си. Сигурно е искрена в това, че сега иска да помогне на Бони, но на мен нещо не ми се харесва да се навърта около нашите хора, можеше да предупреди Бони и Елена за това, че Клаус вече е стигнал до нея, много преди да замъкне Бони при хибрида. И как Клаус разбра къде отива Бони, че тя нали само си сънуваше преди това?
И сега стигаме до най-емоционалния момент в серията според мен. Мисля, че Елена буквално разпертушини сърцето на Стефан с признанието, че е целунала Деймън. Така и не можах да разбера какво точно целеше казвайки му го. Но забелязахте ли, че на Бони каза, че Деймън я е целунал, а на Стефан каза, че тя е целунала Деймън? Та, сцената ,в която Елена изтърис новината на Стефан, беше изключително добре направена. На всички ни беше ясно и преди това, че Стефан още има чувства към нея, но тук кадрите бяха така добре подбрани ,че можахме да вникнем в болката на Стефан  изцяло. Много, много тъжно ми стана за него. Но все пак искам да видя Елена и Деймън заедно.

 

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
януари 2012
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
free counters
