Инесита решава да отслабне

Инесита решава да отслабне – седмица 1

Евтиния ми опит да ви привлека вниманието имитирайки заглавието на Паулу Коелю „Вероника решава да умре“ явно е имал ефект, ако сте хвърлили око на тази статия. Бързам да ви разочаровам – нищо литературно и художествено няма в нея, това е просто дневник на опитите усилията, които ще положа, за да се вталя. Инесита е едно от имената, с които се подвизавам в интернет, избрах го за тази статия, защото е с испанско звучене, а в Испания съм постигала най-сериозни успехи в скоростното отслабване – за два месеца бях свалила 15 килограма. Не, в никакъв случай не гоня такъв бърз ефект, той е и вреден. Но се надявам да сваля повече от 15 килограма в близките две години. Започвам без конкретен план как ще да смъквам килограми, може би ще си съставя такъв в движение. Отчетите ми ще са седмични, за да не ви досадя съвсем. Ако успея да отслабна, може да ползвате моя опит, ако не успея, може да ви е като пример как да НЕ процедирате, ако искате да сте слаби.

Започвам с 93 килограма. Много хора ме успокояват, че съм с широк кокал, висока съм 180 сантиметра, родих преди по-малко от година и не е чак толкова зле. Но 93 си е внушителна цифра и е крайно време да се редуцира, особено като се сетя, че по едно време свалих до 89 и пак си наваксах.

LilySlim Weight charts

Петък, 20.12.2012
Започвам с миши стъпки – 25 коремни преси и 3 минути произволно избрани от мен упражнения. Нарочно не искам да се натоварвам повече, ако получа мускулна треска, нищо чудно пак да се откажа.

Събота, 21.12.2012
Въпреки мишите стъпки, имам лека мускулна треска. И все пак 30 коремни преси и 10 минути произволно избрани от мен упражнения. Плюс обещание да се поровя в интернет за все пак възможно най-подходящите упражнение и диета, която няма да ме натовари финансово.

Неделя, 22.01.2012
Все още мускулна треска, но направих 35 коремни преси и 12-13 минути произволно избрани упражнения. Въпреки, че на 32-рата преса мислих, че няма да мога да се вдигна от земята😀 , след като приключих изцяло с упражненията ми беше по-скоро тонизирано, отколкото задъхано(а все съм си мислела, че лъжат, тези, които пишат, че се тонизират след фитнес тренировка😀 ). Хвърлих 2-3 погледа и на диетите и не бях очарована, засега не съм си харесала или по-скоро ме е страх да си харесам.🙂

Понеделник, 23.01.2012
Въпреки, че нямах мускулна треска, незнайно защо днес  с коремните преси ми беше по-трудно, отколкото предните дни. Та, станаха 45 коремни преси и 15 минути произволни упражнения. На 25-тата коремна преса мислех, че ще се откажа. Май грешката ми е, че започвам упражнението с пресите, а вероятно трябва да е след като вече поне малко съм загряла.

Вторник, 24.01.2012
Този път мускулната треска беше в краката. Но нямах чак такива затруднения с пресите. Резултат 55 коремни преси и 10 минути произволни упражнения. Упражненията трябваше да са повече, но покрай детенце, не се получи.😀

Сряда, 25.01.2012
Днес мога да се похваля с 60 коремни преси и 15 минути произволни упражнения. Чудя се дали вече не е момента да спра да увеличавам коремните преси, а да увеличавам само упражненията. Вече почти няма помен от мускулна треска. Но още не се престрашавам за диета.

Четвъртък, 26.01.2012
70 коремни преси и 15 минути произволни упражнения. Почти помислих, че ще ги пропусна, денят е особено крив и не ми се правеше нищо.

И така, седмица 1 – завършена. Напредък в свалянето – никакъв!🙂 Кантара показа отново 93. Но няма да се демотивирам все още, а и някъде съм чела(или ми се иска да съм чела), че когато си на диета или правиш упражнения, резултата не се вижда веднага, а в следващите седмици. Да се надявам, че са прави, но и все пак физическите ми усилия не бяха и кой знае какви, че да очакваме и резултат.

Инесита решава да отслабне – седмица 2

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

6 thoughts on “Инесита решава да отслабне – седмица 1

  1. Браво, браво! И аз отдавна го мисля това публично отслабване, ама не мога да се ангажирам още сериозно, нали съм в млекодобивната сфера още🙂 Успех от мен и не се демотивирай, а започвай още по-сериозно да се занимаваш!

    Posted by LadyDiDi | петък, 27 януари, 2012г., 2:23
  2. Колкото съм непостоянна, ще видим докога ще я откарам, ама нарочно го пиша и в блога, така ще ми е неудобно да оставям някои дни непопълнени и искам, не искам – ще правя упражнения.😀

    Posted by Rois | петък, 27 януари, 2012г., 12:15
  3. Ти пък закъде си се забързала – аз свалих всички излишни килогроми от бремеността чак до годинката – така че има време. Но пък ще ти кажа и едно успокоение – от втората бременност свалих всички излишни килограми на втория месец. :-)))

    Posted by MariqStamatova | петък, 27 януари, 2012г., 23:13
    • Ами тя годинката е след три месеца, даже съм закъсняла, ако ме питаш.😀 . А втора бременност, ако и да се случи някога, е мнооооооого далеч😀 . Така че да сваля първо тези, и без това хич не съм се натоварила кой знае колко.🙂

      Posted by Rois | събота, 28 януари, 2012г., 0:35
  4. А има ли диета в която да премахна мазнините от менюто и да отслабна?И ако да за колко време и колко кг?

    Posted by veni | вторник, 3 април, 2012г., 10:53

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
януари 2012
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
free counters
