Инесита решава да отслабне, Някакви

Инесита решава да отслабне – седмица 2

Инесита решава да отслабне – седмица 1

Въпреки постигнатия неуспех първата седмица, нямам никакво намерение да се отказвам(все още). Знам много добре, че трябва да потърся и подходящ хранителен режим, но все не стигам дотам. Не знам дали не ми се занимава с това, защото ще стоя все гладна или защото и за този ангажимент ще трябва да мисля, сега ми е много лесно набързо да претършувам хладилника като огладнея, а с диета ще трябва да мисля в колко часа ям, колко грама, какво има вътре, пффф… Добрите резултати от първата седмица са, че преодолях мускулните трески. Но все още го чувствам като досадно задължение.

LilySlim Weight charts

Петък, 27.01.2012
75 коремни преси и 10 минути произволни упражнения. Без малко нямаше да направя нищо. Много, ама много ме домързя. Накрая се прежалих.

Събота, 28.01.2012
И днес ужасно много ме мързеше и бях на път да се откажа. Но все пак 70 коремни преси и 10 минути упражнения. И ми беше доста трудно днес, незнайно защо. Майка ми изрази мнение, че съм си избрала много натоварващи упражнения. Аз пък все си мислех, че са от най-леките. Ама факт е, и че не знам други😀 . И понеже ме мързи да се ровя в интернет, ще си се придържам към тях.

Неделя, 29.01.2012
Поради почивния ден и многото хора вкъщи, поради месечинката на детенце, което си обърна целия режим и куп други причини, които могат да се сторят неоснователни на някого – днес пропуснах.

Понеделник, 30.01.2012
След вчерашния мързел, реших да намаля леко – 55 коремни преси и 10 минути произволни упражнения.

Вторник, 31.01.2012
Заради силни болки в корема сутринта, мислех, че и днешния ден нищо няма да направя. Но направих – 60 коремни преси и 10 минути произволни упражнения, по време на които синът ми се заливаше от смях, докато гледаше.

Сряда, 01.02.2012
Нищо не направих днес. Денят ми беше придружен със болки в кръста и корема, виене на свят и много нерви. За мен това си беше достатъчно оправдание.

Четвъртък, 02.02.2012
След вчерашния мързелив ден, днес направих 60 коремни преси и 5 минути произволни упражнения. Денят също беше съпроводен с болки  в кръста и виене на свят, и затова не ми беше до особено напрягане.

Не съм имала надежда, че след тази доста мързелива седмица, в която два от дните бяха съвсем лежерни, ще съм свалила нещо. Но това, което ми показа днес кантарът просто ме втрещи – един килограм отгоре!!! Меко казано съм разочарована и демотивирана. А съм и силно озадачена, защото не съм се хранила повече, отколкото по принцип. Още една подобна седмица и ще съм на прага да се откажа. Имам някаква надежда, че просто кантарът издава багажа. Но доста ме стресираха тези 94 килограма.

Инесита решава да отслабне – седмица 3

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

2 thoughts on “Инесита решава да отслабне – седмица 2

  1. Ох, извинявай, ама много се смях на това „един килограм отгоре“! Изобщо не го очаквах! Мислех, че ще има промяна! Но знаеш ли, не се отказвай. Просто организмът още не се е задействал да изгори натрупаните мазнини, може да получава смесени сигнали с този физически стрес и затова един вид се запасява. Плюс, че аз изобщо не им вярвам на кантарите, защото и моето тегло варира до 2-3 кг през няколко дни! Поне правиш нещо. Аз тренирах веднъж и вече два дни не ми се получава.😦

    Posted by LadyDiDi | петък, 3 февруари, 2012г., 2:21
    • Е, много бавно се задейства този мой организъм!😀 Иначе ако ти кажа и аз с какво нежелание ги правя тези упражнения и коремни преси… От тази седмица съм решила уж да почвам и диета.

      Posted by Rois | петък, 3 февруари, 2012г., 10:22

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,262 hits
февруари 2012
M T W T F S S
« Ян   Март »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
free counters
