Vampire diaries

3×13 Bringing Out the Dead – коментар


Много, много добра серия, като изключим, че края нещо не ми се върза. Заслужаваше си обаче двете седмици чакане, имаше и разчувстващи моменти, имаше и напрежение.
Много, много тъжно ми стана, за бащата на Карълайн. Не заради него самия, а заради Карълайн, доста добре са представили мъката й в епизода. До последно се надявах, че той ще промени решението си и ще се трансформира, щеше да излезе интересен вампир от него.
Доктор Мередит Фел, може да има алиби за намушкването на Аларик, но въобще, ама въобще не й е чиста работата според мен, не мога да й вярвам и това е. Относно Аларик – изключително много съм доволна, че оживя и че плана Елена да го убие го спаси. За момент си помислих, че това няма да проработи и ще загубим още един герой, който много харесвам. Сега трябва само да се разбере кой е този, който напада приоритетно членовете на семействата на основателите.
Мат се проявява страхотно в последните епизоди. Добър и мъдър приятел. Дали няма да се възроди някоя от старите м у любовни истории я с Карълайн, я с Елена?
Докога без Тайлър и Джеръми?
Сигурно е след дъжд качулка да кажа ,че ми мина през ума, че в прословутия заключен ковчег е трупа на майката на Клаус и останалите първични вампири. Но наистина от няколко серии насам си го мисля, трябва да видя дали все пак не съм го споменала в предишните коментари.
Нещата около акцента на епизода – вечерята на двата чифта братя – Деймън и Стефан, и Клаус и Илайджа, можеха да се доизкусурят според мен. Първо – не разбрах защо на Илайджа му беше необходимо Стефан и Деймън да са там, за да махне остриетата от гърдите на братята и сестра си. Второ не разбрах защо Стефан и Деймън упорито се бутат в идиотски ситуации като тази и какво се надяваха да постигнат на тази вечеря. Аз лично до последно смятах, че Илайджа ще издъни уговорката си с Деймън и ще мине на страната на Клаус. Трето – какъв беше този ужас в очите на Клаус като видя братята и сестра си, все пак той е хибрида и не могат да го убият. Четвърто – появата на майка им, някак си ми беше странна, излизаш след хиляда години прекарани в ковчег и първото нещо, което правиш е да отидеш при този, който те е убил и сложил в ковчега, за да му кажеш, че му прощаваш? А как знае, че не са в добри отношения децата й? И как въобще е жива, тя е вещица, не безсмъртна, доста вещица умряха досега в сериала, без помен от безсмъртие? Сега ако и всички заживеят от раз като голямо щастливо семейство, след хилядолетие вражда, ще ми дойде в повече.
Иначе ми хареса да чуя историята за Татя, крайно време беше да ни просветлят откъде тръгва цялата история за двойниците.
Триъгълника Стефан-Елена-Деймън – може би накрая от братска обич братята Салватор ще се откажат и двамата от Елена? Малко не ми се вярва, но май ни загатнаха нещо такова. Е, поне си признаха и двамата в тази серия, че я обичат, не че някой се беше съмнявал до момента.
Въпреки многото критики, серията си ми хареса.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,017 hits
февруари 2012
M T W T F S S
« Ян   Март »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
free counters
