Инесита решава да отслабне

Инесита решава да отслабне – седмица 3

Инесита решава да отслабне – седмица 2

След трагичните 94 килограма от седмица 2, дълго се колебах дали въобще да продължавам и доста се обезверих, дори в пристъп на депресия ядох тулумбички и сладки със фъстъчено масло. Предполагам другата седмица ще съм 95😀 . Ще правя някакви усилия и тази седмица, с идеята, че може би кантара не ми е наред и все пак усилията ми дават резултат. Твърдо съм решила и че ще започна някаква диета, Въпроса е дали ще я продължа, но все още не съм си харесала, въпреки, че получавам много добри отзиви за 90-дневната диета и най-вероятно ще е тя.

LilySlim Weight charts

Петък, 03.02.2012
Днес се отчитам само с 45 коремни преси. Просто съм с адско главоболие и много изнервена, не ми беше до нищо.

Събота, 04.02.2012
Нищо не правих днес. С много хора вкъщи като че ли по-трудно става, а и ме мързеше.

Неделя, 05.02.2012
Днес направих 70 коремни преси и 6-7 минути произволни упражнения. Учудващо след предните два дни почти никакво натоварване, не ми беше особено трудно.

Понеделник, 06.02.2012
Нищо не направих. И понеже дори пропуснах да го напиша в понеделник, не помня защо ме налегна мързела тогава.

Вторник, 07.02.2012
Днес направих 75 коремни преси и 10 минути произволни упражнения. Хубавото беше, че въпреки мързеливите предишни дни, нямам мускулна треска след това.

Сряда, 08.02.2012
Ами… и днес нищо не направих! Редуват се един мързелив с един ентусиазиран ден. Но и днес нямаше много време и не ми в съвсем добре на стомаха.

Четвъртък, 09.02.2012
Днес направих 85 коремни преси и 15 минути произволни упражнения. Сигурно исках да си компенсирам вчерашния мързел. Да видим дали няма да ми излезе през носа.

Хубавото тази седмица е, че кантара показа 93 килограма. Не си и помислям, че съм свалила килограм за седмицата, в която половината дни мързелувах и ядох какви ли не сладки и тестени неща, по-вероятно предната седмица не се измерих вярно. Но ако и тази седмица кантара беше останал на 94, щях да се депресирам. За поредна седмица не си харесах диета, а знам, че трябва. Тържествено си обещавам да започна такава скоро или поне да огранича вредните храни.

 

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,508 hits
февруари 2012
M T W T F S S
« Ян   Март »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
free counters
