Инесита решава да отслабне

Инесита решава да отслабне – седмица 4

Въпреки трите седмици тотален неуспех, незнайно защо, ме е обзел някакъв ентусиазъм тази седмица. Да видим докога ще е така. За пореден път си обещавам да си харесам диета или да започна някакъв хранителен режим. Ако не друго, поне ще намаля вредните храни, защото знам, че в последните дни сериозно прекалявам със тях. Но да си призная честно – диетата ме плаши много повече, отколкото упражненията и пресите, почти съм сигурна, че нямам воля да я спазвам както трябва.

LilySlim Weight charts

Петък, 10.02.2012
Днес направих 95 коремни преси и 15 минути произволни упражнения. не знам откъде ми дойде този ентусиазъм, но имам усещането, че ще ми излезе през носа.😀

Събота, 11.02.2012
След вчера имам мускулна треска🙂. Днес направих само 70 коремни преси и 5 минути произволни упражнения. За повече ме мързеше, а и деня ми е много крив, така че се учудвам, че и толкова направих. Другото днес е, че прегледах 90-дневната диета и реших че уж ще се пробвам от утре с нея. Вижда ми се абсурдно да я спазя докрай, най-вероятно ще си я модифицирам някак си и ефект няма да има😀 . Но да видим дали въобще ще я започна утре.

Неделя, 12.02.2012
Днес пак пропуснах упражненията. Почивните дни с много хора вкъщи и липса на място, не ми се получава, а и излизахме днес. Но! Днес започнах 90-дневната диета. Нямам илюзиите, че ще я спазя докрай, твърде строга ми се вижда, но в ден първи успях да се придържам към нея. Днес беше белтъчен ден, ето какво ядох
09:30 Банан
12:00 Варени яйца, консервирани домати и филия хляб
17:30 Паниран кашкавал
Учудващо е, че не се чувствам обезумяла от глад. Ще видим занапред.

Понеделник, 13.02.2012
Днес направих 70 коремни преси, без други упражнения. Наистина нямах време за повече, а и с това ограничено място вкъщи… Пък и ходихме на гости през деня. Иначе ден втори на диетата, варива
09:30 Банан
13:00 Леща яхния
16:30 Леща яхния
19:30 Варен картоф
Е, честно да ви кажа, много зле ми се отрази този ден. Като цяло не съм фен на бобовите храни. Занапред май ще хапвам само картоф и ориз в този ден.

Вторник, 14.02.2012
Никакви  упражнения днес. Вие ми се свят и ме боли глава. Имам силни съмнения, че е от диетата. Относно нея – ден трети, въглехидратен
10:00 Ябълка
13:00 Царевични питки със салата краставици и домати
16:30 Половин царевична питка
19:15 Шарлота с киви и ягоди + 4 парчета натурален шоколад
Повече никога ябълка за закуска! Огладнявам от нея, направо лошо ми беше до обеда. И натурален шоколад как не обичам… А лошото е, че утре деня е плодов и нямам идея как ще да стане номера.

Сряда, 15.02.2012
Днес бях на плодов ден, четвърти, от диетата и просто свят ми се зави. Ама буквално! Направих само 50 коремни преси, просто нямам сили за повече. Издържах да спазя диетата, както трябва, но просто си мечтая за яденето утре на обед. Режима беше такъв:
10:00 Портокал
13:00 Две кивита
16:00 Стафиди, сурови орехи и лешници
18:00 Салата домати и краставици
19:30 Банан

Четвъртък, 16.02.2012
Днес направих 80 коремни преси, въпреки че преди това през деня много ме болеше гърба и мислех, че нищо няма да направя. Странното е, че не се изморих изобщо можех да направя и още, но реших да не се изсилвам след предните дни мързел, че да не си докарам пак мускулна треска. Иначе диетата беше ден пети, белтъчен:
09:30 Банан
12:30 Кюфтета със зелева салата
16:30 Кашкавал
19:00 Свинска пържола
След вчерашния плодов ден, днешното ядене ми се видя медено! С изключение на зелето. Мразя зеле и дори глада не ме накара да го захаресвам. Едва ли ще го ям повече.

В седмица четвърта, най-накрая започнах диета, качвам се на кантара и – оооо, чудо на чудесата – 92 килограма. Нечувано, невиждано, най-накрая ефект! Може да се смеете, че се радвам за един килограм надолу, но за мен си е събитие. Нямам илюзиите, че моите мижави физически усилия са дали резултат, всичко е благодарение на диетата, която сега се амбицирах да спазвам още по-стриктно. Обзе ме оптимизъм.🙂

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

2 thoughts on “Инесита решава да отслабне – седмица 4

  1. Така описваш нещата, че чак аз преживях мъките ти🙂
    Добре, че не съм на диета…

    Posted by Milena | четвъртък, 16 февруари, 2012г., 23:35

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,017 hits
февруари 2012
M T W T F S S
« Ян   Март »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
free counters
