Инесита решава да отслабне, Някакви

Инесита решава да отслабне – седмица 5

Свалянето на един килограм доведе до истинско въодушевление при мен! А и кой да повярва че мога да издържа пет дни на диета. Разбира се, от диетата остават още 85 дни, така че да не се превъзнасяме излишно. а и предстоят водни дни, които според мен са доста по-трудни за преодоляване от досегашните плодови. Трябва да наблегна и по-сериозно на упражненията, защото леко ги позанемарих.

LilySlim Weight charts

Петък, 17.02.2012
Днес пропуснах всякакви упражнения от чист мързел. Диетата – ден шести, варива
10:00 Две кивита
14:00 Варен ориз с лютеница и картофено пюре
19:30 Варен ориз с лютеница и картофено пюре
Да си призная честно, количеството ориз, което изядох, беше повече, отколкото трябваше.

Събота, 18.02.2012
Днешния ден е тотален заден ход в отслабването. Не правих никакви упражнения(затова поне се оправдавам с липсата на време, през по-голямата част от деня не бяхме вкъщи). Но и наруших доста диетата., но знаех, че така ще се случи покрай посещението у баба ми и леля ми. Ден седми трябваше да е въглехидратен, но ето какво се получи
10:30 Портокал
15:00 Баница, кюфте, сладка, паста
19:45 Баница
Сигурно не само си върнах изгубения килограм, ами и качих още един отгоре. Лошото е, че утре е плодов ден, след днешното тъпкане стомаха ми се е разширил и утре само с плодове ще ми дойде нанагорно.

Неделя, 19.02.2012
И днес без упражнения. Оправдавам се с това, че на сина ми му растат зъби. Ден осми от диетата, плодов. Отново много зле ми се отрази, освен това се разболявам и наруших режима по случая.
10:30 банан
13:00 сушени фурми
18:00 сушени сливи
19:30 домати
21:00 парченце луканка

Понеделник, 20.02.2012
Днес се разболявам. По този повод направих само 50 коремни преси и наруших диетата. Хич не ми е добре. Ден девети, белтъчен
09:30 Половин помело
12:30 Кюфтета
18:45 Забулени яйца
22:00 Две бисквити и чай с мед

Вторник, 21.02.2012; Сряда 22.02.2012; Четвъртък 23.02.2012
И упражненията и диетата са преустановени. Аз съм болна, сина ми също. Смятам, че няма нормално мислеща майка, която да мисли за килограмите си, когато детето й е с висока температура.

Въпреки болната седмица, все пак днес(четвъртък) се претеглих и установих, че съм 91 килограма. Разбира се, това не е от неспазената от мен диета, а от болестта. А и тези дни се натъпках с толкова неподходящо комбинирани храни, че кой знае колко ще съм другата седмица. Но това не е основното в този момент, важното е да оздравеем.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,237 hits
февруари 2012
M T W T F S S
« Ян   Март »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
free counters
