Инесита решава да отслабне

Инесита решава да отслабне – седмица 6

Тази седмица преспокойно можем да я кръстим на „Инесита решава да надебелее отново“. Болестта ме държа през по-голямата част от времето и аз използвах това като оправдание да се тъпча със всякакви вредни и калорични неща, в големи количества и в непрепоръчителни съчетания. Тотално отсвирих всякакви физически упражнения, а и откровено казано през по-голямата част от периода наистина нямах сили за такива. На всичко отгоре в края на периода явно се натрових с нещо, обезводних си организма и заложих на сериозното виене на свят и отпадналост. Няма да ви пиша ден по ден как е минало, защото просто няма какво да ви пиша, нищо не съм правила.
Все пак се претеглих днес и записвам отново 91 килограма (ако съм честна, дори бяха 90,5 килограма, ама хайде сега😀 ). Разбира се, това е благодарение на отравянето и на това че ми се гади от всякаква храна и напитки след него. Обещавам си след като спре да ми се вие свят, да подновя малко по малко физическите упражнения, а след една-две седмици да започна наново диетата, като ще видим дали ще се придържам с голяма стриктност към нея.

LilySlim Weight charts

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,448 hits
март 2012
M T W T F S S
« Февр   Апр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
