Ерато

Толкова ми е трудно да стоя до теб…

Не ме докосвай. Ще прогние
от пръстите, пълзяли върху мен,
всеки орган и клетка ще пробие
и ще остави само сърцето в мен.

Не ми се смей. Ще заехти,
и ехото ще стане ураган,
и ще се блъска безпощадно в моите стени,
докато не пропука разума останал.

Не ми танцувай. Ще ослепея,
а лелеения истерични,
сонар в ума ми ще излеят,
да продължавам агонично да те виждам.

Стоя, а в мене се троши,
в руини се превръщат сетивата.
И лудостта не може да те надкрещи,
дори и тя прелива се в теб, без остатък.

О, не. Не ще го разбереш.
Заключена в убежище бетонно,
шедьовърско актьорство облепя бесния копнеж,
но в мен взривява напалм и водород безстонно.

15.03.2009г.
гр. Пловдив

автор: ©Събина Брайчева

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

One thought on “Толкова ми е трудно да стоя до теб…

  1. I tried to translate English but kept bringing me to different post. It always amazes me when an artist can capture the flowing and translucent as well as opaque folds in clothing such as the white gown in picture with a paint brush and paint. .

    Posted by Carl D'Agostino | неделя, 11 март, 2012г., 1:09

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,838 hits
март 2012
M T W T F S S
« Февр   Апр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
