Инесита решава да отслабне

Инесита решава да отслабне – седмица 8

След много заричане, много нещо за подновяване опитите да отслабна по-сериозно, една седмица след това мога да ви кажа, че не приех особено сериозно тази си закана. Диетата я избягвах много от далеч, продължавайки упорито да се тъпча със сладко, тестено и несъчетано. Имах леееек напредък с упражненията, но и там не съм си дала кой знае колко зор. Тази седмица няма да давам обещания, защото очевидно не ги спазвам. Оправдавам се, разбира се, с налегналата ме пролетна умора, но не е това, естествено, а вродените ми мързел и лакомия. И все пак резултата от кантара не беше толкова трагичен, колкото очаквах – отново 91 килограма. Ще се зачудите как така е положително това – положително е, защото след изядените сладки неща(само днес, четвъртък, съм изяла два или три шоколадови бонбона, вафла, халва…) през изминалата седмица, очаквах плюс. Може би минималните ми физически усилия са спомогнали.

LilySlim Weight charts

Петък, 09.03.2012
Днес – 60 коремни преси. Направих ги учудващо без особени усилия.

Събота и Неделя, 10.03 и 11.03.2011
Уикенда забравям  всякакви диети и упражнения. Вкъщи има хора, майка ми готви… Освен това имаше и рожденик в събота, какво да ви кажа, съвсем сериозно си хапнах и нищо не правих.

Понеделник, 12.03.2012
60 коремни преси днес, ама не ми бяха много лесни.

Вторник, 13.03.2012
Пореден ден на мързел и неправене на усилия за отслабване.

Сряда, 14.03.2012
Днес направих 70 коремни преси, със сериозно усилие.

Четвъртък, 15.03.2012
Днес 80 коремни преси, които ми се сториха по-лесни от вчерашните 70, въпреки мускулната треска.

картинка: интернет

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

One thought on “Инесита решава да отслабне – седмица 8

  1. Ако движението е достатъчно, храната не е толкова важна. Естествено, не трябва да се прекалява, че и най-полезното си има граница.

    Posted by tutankhamon661 | петък, 16 март, 2012г., 16:23

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,262 hits
март 2012
M T W T F S S
« Февр   Апр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
