Някакви

Честит първи рожден ден, мое любимо дете!

Ониксови очи

Била съм безумно, безкрайно различна,
дори на моменти била съм обичана,
била съм и нужна, извисено успяла,
но никога сякаш не бях била цяла.
И бродех, претърсвах неуморно всемира,
сърцето си давах, за да намирам
онези ръце, очи, усмивка, глас,
за които да кажа, че живея и аз.
Днес знам, носила съм го винаги в мене,
за мене орисано, чакащо своето време,
което дава на слънцето най-ярките лъчи,
когато дяволито усмихне ониксови очи.
И свършиха тези, тревожните нощи,
изпълват ги мисли колко много чака ни още,
и как светове ще превземаме двама.
Поникват криле, когато чуеш „мамо”.

гр. Сопот

автор: ©Събина Брайчева

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

4 thoughts on “Честит първи рожден ден, мое любимо дете!

  1. Честито! Живо и здраво да ти е!
    И послушно🙂

    Posted by tutankhamon661 | неделя, 29 април, 2012г., 0:14
  2. Жив и здрав да расте рожденика! Да е весел, усмихнат, много щастлив и все така бъбрив! От сърце му желая много щури и весели дни, изпълнени със смях и забавления🙂

    Posted by taniaark | неделя, 29 април, 2012г., 10:36
  3. Много мерси, прегръдки за теб и цялото домочадие!🙂

    Posted by Rois | вторник, 1 май, 2012г., 13:17

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
април 2012
M T W T F S S
« Март   Май »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
free counters
