Класации и подобни

Любими моменти от филми и сериали – част 1

Всеки има такива сцени от филми и сериали, които са го трогнали до сълзи, разсмели са го, зарадвали са го или просто са изпълнили окото му, независимо дали с красота или специални ефекти. И с голямо удоволствие гледаме тези моменти пак, дори при някои от тях знаем репликите на героите наизуст. Ето някои от моите любими сцени и трябва да предупредя, че ще преобладават сцени от определени филми и сериали:

Lord Of The Rings: Return Of The King/Властелинът на пръстените: Завръщането на краля
Аруен избира любовта

Първо, музикалния фрагмент Twilights And Shadows, който върви по време на сцената, ми е най-любимото нещо от саундтрака на филма. После такива драматични моменти, в които единия влюбен избира любимия си, въпреки опасността, грозяща живота му – е, как да не ми хареса нещо толкова драматично и епично, особено като се има предвид, че героя, за който се прави цялата тази жертва е изигран от моя любимец Виго Мортенсен. А като добавим, че жанра на филма е фентъзи, съм спечелена отвсякъде!🙂

Game Of Thrones/Игра на тронове
Печелиш или умираш

Едва ли има някой, който да следи сериала и да не помни този диалог. Въпреки, че Серсей се предполага да е отрицателна героиня, има нещо в начина, по който говори и реакциите й, което винаги ми харесва. Предполагам се дължи на актрисата, която играе ролята. Нед ми беше изключително любим, винаги достоен и благороден. Сблъсъка на двамата героя в този диалог показва начина им на разсъждаване и ни подсказва какво ще се случи съвсем скоро след това в сериала.

Lost/Изгубени
Дезмънд се обажда на Пени

Това е може би най-любимата ми сцена от сериал. Това е така, защото Изгубени е най-любимия ми сериал, а Дезмънд и Пени са любимата ми телевизионна любовна история. Отново, разбира се, е изпълнено с драматизъм, Пени търси Дез от три години, въпреки че баща й спомага затова те да се разделят години преди той да изчезне. Въпреки, че всичко е против връзката им, те не се отказват един от друг. Първия път като съм гледала сцената, сигурно съм пуснала някоя сълза. Сега съм я гледала толкова много пъти, че знам абсолютно всички реплики наизуст. Този епизод на Изгубени, от който е сцената, в много форуми е определен като най-добрия на сериала, а тази финална сцена е най-силната, което прави сцената вероятно най-добрата в сериала.

Friends/Приятели
Сватбата на Фиби

Когато си гледал и следял един сериал  толкова дълго, когато си израснал с героите му, те ти стават почти като реални приятели. И затова се вълнуваш, когато на тях им се случват хубави неща. Нестандартната Фийби, винаги е изглеждала като героинята, която най-малко би се оженила, докато не се появи Майк, тя така и нямаше някоя по-сериозна връзка. Факта, че сватбата се състоя въпреки снежната буря, също е трогателен. Как да не се зарадва човек.🙂

Twilight/Здрач
Едуард спасява Бела

Ами, да. мoже да ви е писнало да четете и да слушате за този филм, но аз си го харесвам. По мое мнение, първия филм от сагата Здрач е най-добрия. А тази сцена от него си е просто култова. Ако гледате филма за първи път, със сигурност и докато стигнете до нея, ще имате сериозни съмнения е или не е Едуард вампир, но след като видите това, вече със сигурност ще знаете.🙂

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,838 hits
май 2012
M T W T F S S
« Апр   Юни »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
free counters
