Ерато

Дали е достатъчно…

Усмивката, зная, е много чаровна,
нищо, че на живо не съм я видяла.
Прекрасно го зная, друго е невъзможно,
щом се разтапям дори от емотиконка за „чао”.
Ръцете му, зная, докосват тъй точно,
нищо че по моята кожа не съм ги усещала.
Няма как да е иначе, припадам предсрочно,
щом каже как ръце по гърба ми прокарва.
И става горещо.
Любовта му, зная, е безрезервна,
нищо че до мене не е заспивал.
Всяка вечер ме търси. Щастие безмерно
във „привет” аз усещам, щом онлайн ме намира.
Дали е достатъчно, някой ще попита.
В душата му срещам частици от моята
и неспънато, с думи, жар в сърцата си вплитаме,
без в мен да се съмнява.
Не стига.
Но аз с чуждо име говоря му.

20.05.2012г.
гр.Сопот
автор:©Събина Брайчева
снимка/photo: TakeMyWorldApart

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
май 2012
M T W T F S S
« Апр   Юни »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
free counters
