Ерато

Моля те…

Не се усмихвай. Не поздравявай.
Не пращай прегръщащо човече.
Не успокоявай. Подкрепа не давай.
Не казвай, че не искаш да си далече.
Не ме ревнувай. Не се вглеждай.
Не ме приемай безрезервно.
И моля те, не ми споменавай за надежда,
нито бъди толкова мил, когато ми е нервно.
Не ме помни. Не ме очаквай.
С нежни имена не ме наричай.
Не ме събуждай от депресии, когато говоря неадекватно.
Моля те, моля те, не ме обичай!
Защото мислих си че мога,
да сложа маски и пера,
и да вляза в карнавален огън,
да се докосвам до твоята душа
и да останем накрая всички невредими.
Но въобще не прецених,
че всичко в теб е толкова пристрастимо…
Но най -вече че ще се влюбиш в мен и ти.
И бих унищожила всички технологии,
които слагат други краски на нашите лица
и заради които мога
да ти се представям с чужди имена.

Излъгах. На всичко съм благодарна,
че чувам да препуска твоето сърце,
когато ме види на линия. Със теб душата ми се чувства по-вярна.
Само, моля те, не ме разкривай, не бих понесла да те боли заради мен.

10.06.2012г.
гр. Сопот
автор: ©Събина Брайчева
photo: internet

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

3 thoughts on “Моля те…

  1. Събинче, много искрено звучи. Имаш ли нещо предвид да си го копирам. Обещавам, че ако ползвам цитати от него, ще упомена авторството ти🙂

    Posted by ани-д | неделя, 10 юни, 2012г., 18:46

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
юни 2012
M T W T F S S
« Май   Юли »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
free counters
