Ерато

Когато спрем

Не дишам… Твърде е горещо.
Измежду разни балдахини
забравих дъха си. Дай ми нещо –
да си припомня, че ме има.
Не виждам… Твърде ми е тъмно
измежду лилави фенери,
търси ръка да ме прегърне.
Нима си мислиш, че ще ме намериш?
Аз чувствам. Съединения, разпади,
чувствам, когато се вграждаш в мен.
Но нищо в мен не ти е дадено.
Изтривам те от себе си, когато спрем.

07.04.2011г.
гр. Сопот
автор: ©Събина Брайчева
photo: internet

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

4 thoughts on “Когато спрем

  1. Тъжно е това изтриване, но поне е създало хубав стих.🙂

    Posted by Фьон | неделя, 7 април, 2013г., 18:10
  2. Very good – now I have to try to catch up your other poems (if the translator will let me – its takem me a while to convince it I should be allowed to read this one!)

    Posted by 2e0mca | вторник, 21 май, 2013г., 23:35
    • I don’t believe the translator will give you the right idea about my poems in Bulgarian, but I don’t mind if you try to read them. Also if I try to translate them they will lose their charm in English. So I’ll leave this way.

      Posted by Rois | сряда, 22 май, 2013г., 1:58

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,508 hits
юли 2012
M T W T F S S
« Юни   Авг »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
free counters
