Кулинарни, Някакви

Тарт със сирена, наденица и песто

Тарт със сирена, наденица и пестоЕто една не много добре получила се идея, нито откъм изпълнение на самата храна, а за снимките пък направо няма какво да коментирам, то се вижда🙂 . Не хванах ни светлина, ни нищо, дори не съм сигурна, че се разбира много как е изглеждал самия тарт, но ще се наложи да гледате нескопосаните ми опити, защото пък на вкус не беше никак лошо. Тук е момента да благодаря на Диди и нейната рецепта за Тарт с пиле, песто и чери доматчета, която ме вдъхнови за това ми творение. Е, ако искате да видите как се приготвя тарт, който все пак прилича на нещо, разгледайте там🙂 . Моя проблем дойде най-вече от тестото. Бях много доволна, че намерих бутер тесто в разфасовка от 400 грама(за съжаление, не запомних марката) и няма да ми се налага да купувам голяма опаковка от килограм и после да се чудя какво да правя с останалото. Докато разопаковах и си представях тестото в квадратна или правоъгълна форма, и се чудех кой съд да ползвам, бях силно изненадана от тестото, което се показа под опаковката – да, правоъгълно беше, някъде около 50-60 сантиметра дълго и около 10-15 сантиметра широко. Както сами се досещате, нямам съд с такава форма, а се съмнямвам, че много хора имат, а  и тези размери бяха крайно неподходящи, за това, което си бях наумила да правя. В крайна сметка успях от тези лента тесто да сглобя един кръг, но както сами виждате, за тази цел трябваше да пожертвам естетиката на тарта🙂 .Иначе да кажа, че метода на Диди да се получи бухнало тесто в краищата на тарта и по-тънко в средата, където е плънката, е доста ефективен, ще го прочетете по-надолу в рецептата. И последно – всички продукти за плънката са приблизителни, вие може да си харесате друго съотношение.

Тарт със сирена, наденица и песто

Продукти:
400 грама бутер тесто
100-150 грама бабекова сурово-пушена наденица(или друг вид колбас)
100 грама кашкавал
50 грама сирене
50 грама пушено топено сирене
1-2 с.л. песто
2-3 с.л. лютеница
2-3 с.л. прясно мляко

Настъргвате кашкавала, натрошавате сиренето, режете наденицата и топеното сирене на парчета, с каквато големина ви се харесва. Смесвате всичко това заедно с пестото и лютеницата, и разбърквате. Разстилате тестото, в съда в който ще печете, няма нужда от подмазване. С нож очертавате на два пръста от края на тестото, но без да режете докрай, така че да се получи нещо като рамка. Средата надупчвате с вилица. По този начин краищата ще бухнат, а средата – не. Намажете „рамката“ с прясно мляко, за да гланцирате. Пече се на 180 градуса, за около 20-25 минути.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

7 thoughts on “Тарт със сирена, наденица и песто

  1. Право да ти кажа, така апетитно ми се струва, че нито снимките ти, нито обясненията, че не е сполучлив могат да ми повлияят! Мляс-мляс!

    Posted by LadyDiDi | вторник, 5 февруари, 2013г., 16:18
  2. Thank you for very a nice meal

    Posted by rimassolosailingaroundtheworldm | вторник, 5 февруари, 2013г., 18:19
  3. На мен много ми харесва и съм сигурна, че си се справила много по-добре отколкото описваш!🙂

    Posted by Ani | четвъртък, 7 февруари, 2013г., 10:18

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,508 hits
февруари 2013
M T W T F S S
« Ян   Март »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
free counters
