Мъж на седмицата

Мъж на седмицата: Джони Деп

Джони Деп в "Либертинецът"

Да си го кажем честно – и тази седмица ми се искаше да пльосна Норман Рийдъс като победител в личната ми класация. Но реших да не отегчавам всички отново с него(макар че как някой може да се отегчи от него – не знам😀 ) и да разнообразим с някой друг. Честта тази седмица се пада на един актьор, който ми е любим вече близо 20 години. Освен, че е безкрайно харизматичен, той е изключително талантлив актьор. Пример за това е и ролята му на Джон Рочестър във филма The Libertine. Именно този филм гледах снощи вечерта и от там се вдъхнових да обявя Джони за мъж на тази седмица.🙂

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

6 thoughts on “Мъж на седмицата: Джони Деп

  1. Натиснах „Like“ бутона 123423 пъти, но той не пожела да отчете одобрението ми за мъж на седмицата…
    За това се принуждавам с думи прости да кажа, че съм възхитена от избора ти за тази седмица. Подкрепям с две ръце и два крака (тук се замислям дали да са отворени или затворени, ама каквито и да са няма да ме огрее :-)) )
    Чакам с нетърпение идната седмица да видя с кого ще ме зарадваш🙂

    Posted by taniaark | събота, 9 март, 2013г., 18:10
    • Хихих, радвам се, че споделяш тази ми страст, и аз така го чакам с отворени обятия, ама няма да го дочакаме🙂. Дано само не те разочаровам следващата седмица🙂 .

      Posted by Rois | вторник, 12 март, 2013г., 1:47
  2. Aw- Shucks… I was hoping…😉 Jokes aside, I have often enjoyed Johnny Depp’s acting. Perhaps my favourite actors have been Robert Shaw and Jack Hawkins. Others are Michael Caine, Samuel L Jackson, Sean Connery (After he shrugged off the Bond mantle), Jack Watson and Gordon Jackson.

    Posted by 2e0mca | събота, 16 март, 2013г., 0:41

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
март 2013
M T W T F S S
« Февр   Апр »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
free counters
