Мъж на седмицата

Мъж на седмицата: Ед Скрейн/Даарио Нахарис

Бях в сериозно колебание дали мъжа на седмицата да е героя или актьора. Ед Скрейн досега не съм имала удоволствието да го гледам в нито една продукция, различна от Game of Thrones, освен това чета, че той също бил и музикант, но не съм чувала нито едно негово изпълнение, та ми се струва, че заслугата в последната седмица да пърхам влюбено с мигли не е на актьора, а на Даарио Нахарис(харесвам и Кал Дрого, Джора Мормон, явно всички мъже около Денерис Таргериан са ми слабост😀 ). От друга страна рядко ми се случва някой актьор да ме впечатли дотолкова, че само след три изгледани сцени с него, вече да се ровя за името му и да си правя комбинации от форумни подписи и аватар с негови снимки. Та, приза е за поделяне между Ед и Даарио едновременно, тази седмица. А аз отивам да си погледам някой кадър от серията от миналата седмица, и да си повъздишам малко,🙂

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

6 thoughts on “Мъж на седмицата: Ед Скрейн/Даарио Нахарис

  1. Има чар момчето, не може да му се отрече🙂
    Аз също бях запленена от образа му веднага…
    С нетърпение очаквам следващите сцени с него.

    Posted by taniaark | вторник, 28 май, 2013г., 8:53
  2. Нагло …. – и героят в книгата, и героят, който актьорът пресъздава! ♥
    Самият актьор ми е доволно неприятен🙂

    Posted by Teia Ted | петък, 14 юни, 2013г., 22:25
  3. Съжалявам, че съм те засегнала, израз на това що за герой е, а не желание да ти наспамя с мръсни думи блога.

    Posted by Teia Ted | събота, 15 юни, 2013г., 10:51
    • Мен не си ме засегнала, всеки има право да харесва или не харесва даден герой или актьор, нямам проблем с това, мнението ти за героя не е пипнато в общи линии, махнала съм само тази дума, която считам за неуместна.

      Posted by Rois | събота, 15 юни, 2013г., 13:29

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
май 2013
M T W T F S S
« Апр   Юни »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
free counters
