Мъж на седмицата

Мъж на седмицата: Лиъм Макинтайър

LIam McIntyre

Лиъм трябваше да получи тази титла преди доста време, защото след ударното ми гледане за кратък период на двата последни сезона на „Спартак“, беше един от тези актьори, които, наред с Дан Фюрийгъл, ме впечатлиха най-много. Разбира се, ролята на Спартак е това, което първоначално ми насочи вниманието към него и най-вече факта, че след като бях гледала Анди Уитфийлд в тази роля, мислех, че никой друг не би се справил и наполовина толкова добре, Лиъм обаче ме опроверга и смятам, че и неговото превъплъщение е достойно. След това имах удоволствието да изгледам няколко интервюта с него, където той е така естествен и се смее така чаровно, че няма как да не го забележи човек. Добавяме и дълбокия глас, който има. Добавяме и факта, че е Водолей, тази зодия винаги ми е била слабост. Добавяме и това, че в последните месеци Лиъм се подвизава в България, заради участието си във филма „Херкулес“, който се снима тук. Обаче въпреки всички тези неоспорими доводи Лиъм да ми е в ума, все не ми оставаше време да му отдам нужното на странциите на блога, докато тази седмица не ми се случи да го сънувам, но сънят беше толкова жив и истински, че като се събудих за момент си мислих, че трябва да му звънна, защото сме забравили да обсъдим снимките му от София, които качва тук и нещата, които му изглеждат странни. И така, мъж на тази седмица – Лиъм Макинтайър.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Мъж на седмицата: Норман Рийдъс, трети път | Rois - събота, 3 август, 2013г.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
юли 2013
M T W T F S S
« Юни   Авг »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
free counters
