Мъж на седмицата

Мъж на седмицата: Том Хидълстън

tom-hiddleston-crow
Не знам по каква причина бях отложила във времето гледането на филма Тор, при все че по принцип съм фен на всякакви митологии. И може би въобще и нямаше да се наема да гледам филма, ако не бях попаднала на долното видео.

Да си кажа честно, виждала съм Том Хидълстън и преди по снимки, но никога не ме е впечатлявал чак толкова външно, че да тръгна да ровя за биографии, да търся филми и интервюта с него и т.н. Но Том като Локи – OMG!😀 Аз лично забравям да дишам като го гледам в тази роля, как човек после да не харесва лошите момчета🙂 . После, разбира се, изгледах и няколко интервюта с Том, и той се оказа с изключително чувство за хумор и усмивка, която те кара да забравиш всичко наоколо. Добрата новина е, че в близко бъдеще ще мога отново да го гледам като Локи във втората част на Тор. А някак съвсем случайно с тазседмичния си избраник леко се вписах в YouTube Geek Week.😀

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
август 2013
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
