Бюти блог залитания, лични и общи

Евтино и шаренко – черно и брокат

Colleen Nail Lacquer 112 and 106Навремето имах около 20-30 лака за нокти, всяка седмица се купуваше поне един нов, а маникюра ми си сменяше цвета през 2-3 дни. Освен това винаги беше толкова дълъг, ще всички ме питаха къде съм си правила такава реалистична ноткопластика. Навремето. Откакто се роди сина ми не бях се лакирала с години. Нито поддържах кой знае колко дълъг маникюр. От няколко месеца насам започнах да следя няколко козметични блога, в някои от които блогърките най-редовно представят новия си маникюр. Гледах месец, два и някакси у мен отново се събуди желанието да имам лакирани нокти. За ужас на всички бюти блогърки, ще кажа, че мен никой не може да ме накара да си купувам маркови лакове, за целия ми живот да си съм купила не повече от 5-6 такива, които да се стрували повече от 2-3 лева. Моят маникюр обикновено най-често е бил с произход от близкия китайски магазин. За още по-голям ужас на любителите на козметиката и грима, смятам за започна да изтипосвам тук какви цветови съчетания съм си измайсторила именно с такива евтини и, предполагам, много некачествени лакове, но пък сравнително достъпни за моя джоб и единствената възможност да постигна някакво разнообразие. Първия лак, който си купих беше ярко червен. Бях някъде на около 25-6 години, когато се престраших да се лакирам с подобни цветове и оттогава се пристрастих, навремето имах всякакви нюанси и тонове на червеното. Не се сетих обаче да снимам червения маникюр. След това, отново под влияние на това, което чета в бюти блоговете, имах най, ама най-искреното намерение да си купя един от така модерните пясъчни лакове(които между друогото поне на снимка много ми харесва как стоят) дори да трябва да прежаля повече от двата лева бюджет, които си бях определила за тазседмичния маникюр. Е, да, ама, не🙂 ! Преди да стигна до магазина с по-качествена козметика, фиксирах в едно „левче“ онзи тип лак, който ми е слабост вече 13-14 години. А именно – брокат. Да, напълно ми е ясно, че сигурно отдавна вече не е модерно да се лакираш така и вероятно някъде минава дори за кич, но какво да се прави – луд на шаренко се радва.😀

И така, ето го и първия от поредицата  „Евтино и шаренко“ – черно-брокатен маникюр. Марката лак, коqто мислих за китaйскa, всъщност се оказа турскa – Colleen Nail Lacquer No. 112 и Colleen Nail Lacquer No. 106.

Черно и брокат Черно и брокат

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Бюти блог залитания: Golden Rose Perfect Sand Lacqeur S 75 | Rois - вторник, 27 август, 2013г.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
август 2013
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
