Мъж на седмицата

Мъж на седмицата: Том Хидълстън, втори път

Tom Hiddleston as Henry VАко миналата седмица току що се бях зарибила с Том и това се дължеше единствено и благодарение на ролята му като Локи в във филмите Thor и The Avengers, то тази седмица влюбването в него ме е завладяло с такава огромна сила, че той е кажи-речи основната ми мисъл във всяка една свободна от работа и други грижи минута. Вися в Pinterest(профила ми там може да видите тук) и пинвам негови снимки на конвейер, после качвам най-прекрасните от тях на стената си във фейсбук и дори намирам съмишленички, които да минат да харесат публикацията и да повъздишат с мен. Да, зарибявката ми е от мащаба на тази с Норман Рийдъс от зимата – няма никакъв шанс да отшуми скоро, напротив, очаква се сериозно да се задълбочи, защото тепърва ми предстои да изгледам повечето филми, в които се е снимал. Като стана въпрос за филми, Локи вече далеч не ми е най-любимото негово превъплъщение. Трабва да го гледате като Хенри V в The Hollow Crown! Не знам откога не съм гледала толкова разкошно изиграна роля, на Том изключително му пасва хем първоначалния образ на непокорния принц Хари, хем по-късния такъв на доблестния крал. Филма няма описване, просто трябва да се гледа, и нека това че е по пиеса и с оригиналните шекспирови реплики не ви спира, заслужава си. Особено, ако сте такива фенове на Том като мен🙂 .

Освен всичко друго, добавям и това колко изключително дружелюбен и добронамерен е Том с феновете си, и как се изказва спрямо всичко и всички с уважение. Да добавим това, че говори малко испански, сравнително добър френски и се опитва да начуи по някоя фраза на езика на всяка държава, която е посетил. И не на последно място, нека добавим, че е Водолей😀 . И то Водолей, набор 81. Трябва ли да казвам повече?🙂

Всъщност всеки път, когато реша, че няма повече накъде да се влюбя в него, виждам нещо с негово участие, което ме кара да забравя да си поема дъх. Снощи например беше видеото по-долу. Кажете, моля ви, гледали ли сте някой по-очарователен наскоро…

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,838 hits
август 2013
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
