Бюти блог залитания

Бюти блог залитания: Perfect Sand Lacquer S 75

Да успокоя всички зарадвали и незарaдвали се на заглавието по-горе, че аз бюти блогърка няма да стана. Не ми го позволяват нито знанията, нито опита, нито финансовите възможности. Факт е обаче, че от няколко месеца насам следя разни бюти блогове из интернет пространството и донякъде се заразих с идеята на това да пробваш даден продукт и да споделяш впечатления за останалите, които евентуално ще решат да ползвatсъщия продукт и им интересно да видят малко нерекламно инфо за него. И тъй като аз съм вярна на принципа да пиша за каквото пожелая в блога си, реших, че когато ми дойде вдъхновение, ще имам своите малки бюти блог залитания, с уговорката, че аз съм крайно незапозната с детайлите в тази сфера и почти не ползвам никаква козметика, било то бяла или декоративна. Просто мнението на един откровен аматьор, залитащ по евтините продукти.🙂
Разбира се, най-многобройни в тази серия публикации вероятно ще бъдат тези за лаковете. Всъщност аз вече дадох начало на рубриката тук, именно с такава публикация за комбинация между черен и сив брокатен лак.

Golden Rose Perfect Sand Lacqeur S 75От известно време насам слушам и чета за пясъчните лакове и нямах търпение да ги пробвам. Чудех се каква да е марката, цвета, и след като прочетох пореднатa статия за подобни лакове в блога на Мирсея ето тук, реших че това е марката. След дълго чудене, маене и разглеждане на наличните лакове в любимия ми козметичен магазин на Дани в Сопот, се спрях на тъмно лилаво със силно искрящи частици – Perfect Sand Lacquer S 75 – нещо съвсем очаквано за мен, обожавам лилаво, а колкото по-шаренко, толкова по-добре, казах го и в предната статия🙂 . Разбира се, лакирах се още същата вечер. Трябва да призная, че останах очарована от лака! Очаквах подобен ефект, но задмина очакванията ми. За моя вкус стои изключително красиво на нокътя и на по-ярка, и на по-оскъдна светлина. Издържа и водния тест, за петте дни в които ми беше на ноктите, мих чинии, прах на ръка, къпах сина си във ваничка всеки ден и още куп манипулации изискващи много вода. Чак към четвъртия-петия ден лака започна леко да се изтрива по върховете на ноктите. Нанесох два слоя. Изсъхна сравнително бързо. Получи се доста грапаво, но нали все пак това именно е идеята на пясъчния маникюр. Снимах с различните настройки на апарата, не мога да кажа кое е най-реалистично, защото и самия вид на лака се променя в зависимост от светлината, която е около нас в момента. Цената му е съвсем приемлива според мен – от споменатото по-горе магазинче го купих за 3 лева. Единствения минус е много трудното премахване – два пъти повече лакочистител, тампони и време, отколкото ще изхабите за обикновен лак. Но за мен поне усилието си заслужава. А ето и каква комична ситуация породи това на стената ми във фейсбук(линка, който се споменава в коментара е това):

А ето и самия лак на моите нокти. И междудругото, имах сериозни затруднения да установя точния номер на лака, за да го упомена в статията, та кой знае дали не съм го объркала😀.

Perfect Sand Lacqeur S 75 Perfect Sand Lacqeur S 75 Perfect Sand Lacqeur S 75 Perfect Sand Lacqeur S 75Perfect Sand Lacqeur S 75

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Perfect Sand Lacquer S 75 | Cheap and Magical - сряда, 11 септември, 2013г.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,237 hits
август 2013
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
