лични и общи

Предизвикателство

Rois

Rois

Още откакто си направих блог, бях отбелязана за наколко блог награди от различни  блогъри. Сега подобно нещо се вихри този път под формата на предизвикателство. Радостното за мен е, че за първи път бях отбелязана в такова предизвикателство, което да е на български език, досега все се случваше да е на английски. Всъщност още преди около месец Ани от Sweet Magic ме отбеляза ето тук, но аз все не намирах време да напиша своя отговор на предизвикателството. Сега съм в отпуск и най-накрая го направих. Условието е да отговориш на десетта въпроса на този, който те е предизвикал, после да измислиш свои десет въпроса и от своя страна да предизвикаш други десет блогъра да отговорят. Ани споменава за условие под колко трябва да са последователите на съответния блог, за да го тагнеш, но аз няма да се съобразя с това. А ето и моите отговори на въпросите на Ани.


1. Имате ли лични приятелства сред блогърите? – Имам, но и те са предимно виртуални приятелства, то ест това са хора, с които комуникирам и извън рамките на блога си, но не сме се виждали на живо.
2. Смятате ли, че времето , което отделяте на вашия блог е достатъчно?Смятам, че е абсолютно недостатъчно, но за съжаление, нямам откъде да си открадна някоя и друга минута в повече. Често пък ми се случва, ако имам повече време, да съм твърде изморена умствено, за да поствам в блога.
3. Бихте ли се занимавали професионално с хобито си?Бих, но все още не съм открила възможност как да го правя, така че да успея да с прехранвам с това
Моето най-голямо вдъхновение

Моето най-голямо вдъхновение

4. Кое място в света бихте посетили повече от веднъж?Има много такива места, ще изброя първите за които се сещам – Норвегия, Барселона, Лондон, Амстердам.

5. Имате ли любимо местенце – заведение, ресторант, кафене и кое е то и с какво ви спечели?Голямо мислене падна тук, аз не излизам в последните години и нямам особен поглед върху заведенията. Ще спомена Родео-то в Сопот, което сега е семеен хотел с ресторант, а навремето, когато аз работех там(преди десет години) беше само ресторант. Това е едно от работните ми места, на които съм се чувствала най-добре и с удоволствие съм ходила на работа, толкова добре ми беше, че даже в извънработно време киснех все там. И досега е любимото ми заведение в Сопот, персонала е винаги усмихнат и любезен, разбира се, аз съм пристрастна, но освен всичко друго и атмосферата там винаги ми е харесвала, както и клиентелата, която посещава заведението.
6. Мислите ли, че в България се цени достатъчно качествената храна? – Не мисля, най-вече защото хората нямат възможността да я опитат и после да я оценят. В България, поне от болшинството хора, се цени евтината храна. За което никой няма вина, просто такива са ни финансовите възможности.
7.Ако трябва да избирате между скъп домакински уред, за който отдавна мечтаете или скъпа дреха,обувки или аксесоар, кое бихте избрали?Хм… Това ще е голяма дилема за мен. Но мисля, че ще се спра на уреда, не залитам по скъпи дрехи и обувки, докато за какъвто и да е уред, бих предпочела да е, по възможност, от доказана марка.
8. Харесвате ли да смесвате нетрадиционни вкусове и коя е любимата ви комбинация? Сега като се замисля, аз май не съм кой знае какъв експериментатор в съчетаването на вкусове, даже дори не се сещам за някаква по-странна комбинация, която някога да съм правила. Най-необичайно, и то не е кой знае колко, но все пак за някои хора е странно, е рецептата ми за ябълкови пайове с извара.
9. На море или на планина?Това за мен не е от такова значение, за мен важно е друго. Повечето хора се чудят как да избягат от забързания град и да отидат на колкото се може по-диво място. Е, аз не съм по дивите места. Аз искам там, където ще почивам, да има хранителен магазин, от който мога да си купя всичко и то по възможност да работи денонощно, да има денонощна аптека, да има къде да пазарувам, ако реша, да има заведения, които да не затварят още в 23 часа и още куп други такива неща. Та, може и на море, може и на планина, въпроса е да в колкото се може по-цивилизован град или курорт, не си падам по отдалечени от цивилизацията къмпинги и вили, освен ако не е за една вечер и да сме солидна компания.

10. Имате ли друго хоби?Предполагам Ани има предвид друго хоби, освен кулинарията. Всъщност кулинарията при мен може да мине за „другото’ хоби, защото тя не е на първо място сред интересите ми. Другите ми хобита са свързани с фотографията(за която нямам кой знае какво око, но не се отказвам) и писането. Най-вече писането. В прозата съм още начинаеща, но като поетеса творя вече над 15 години. Всъщност първоначалната идея на този ми блог, беше свързана най-вече с публикуване на стиховете ми.

По време на отпуск Роис не само се лакира, но и отговаря на предизвикателства. :)

По време на отпуск Роис не само се лакира, но и отговаря на предизвикателства.🙂

 

А ето и моите въпроси:

1. Съдържанието на блога ви такова ли е, каквото сте го замислили при създаването му или имате залитания и в неочаквани за вас посоки?
2. Един филм, който ви се иска да гледате сега(независимо дали искате да го гледате за първи път или е нещо любимо, което искате да гледате отново)?
3. Книга, която сте чели повече от веднъж?
4. Първия любим цитат или фраза от филм, песен, книга или изказване на известна или неизвестна личност, който ви идва на ум?
5. Ако трябва да сте свръхестествено същество, какво ще е то – фея, елф, вещица, магьосник, върколак и въобще каквото ви дойде на ум от този вид?
6. Измислете име за герой от фентъзи роман или филм, първото което ви дойде на ум?
7. Песента, която последно ви се въртя в главата?
8. Една героиня( или герой) от филм, сериал, книга, която бихте искали да изиграете, ако имахте такава възможност?
9. Една известна личност, по която сте имали сериозно увлечение? Или поне някоя известна личност, която много харесвате?
10. Опишете с три думи най-същественото, което ви се случи през последните 24 часа?

Ето и блоговете, които предизвиквам. Те са много различни, засягат различна тематика, аз следя всеки един от тях с удоволствие. Опитах се също така да тагна блогове, които досега не съм отбелязвала в подобни мои публикации. Вероятно някои от тях вече са били предизвикани от друг, но пък не и конкретно от мен и ще се радвам, ако намерят време да отговорят на въпросите ми. Ако не – здраве да е, знам на мен колко оскъдно ми е времето за блога.

1. Eat Love Make up
2. A Cup Of Teia Ted
3. The Blogging And The Beautiful
4. Womanberry
5. Островът на Фьон
6. Pavlina’s Passion
7. Bubbeto
8. ЖУвот с бебе
9. Juliapulia
10 . Размисли под небето

И като за финал ще наруша правилата пак. Пише да се отбележат само десет блога. Аз обаче не мога да не спомена още няколко, които са ми любими, но вече съм ги включвала в подобни публикации. Все пак обаче, ако някоя от тези блогърки иска да се включи в предизвикателството чрез мен, е винаги добре дошла. Това се отнася и за Ани, блогърката, която предизвика мен, ако идеята не идваше до мен чрез нея, и тя щеше да е в изброените по-горе десет блога. Но при  желание и свободно време, ще се радвам да видя отговорите й на моите въпроси.

Didi-licious
Sweetland Republic
Buba’s Art
Кулинарни мисли и разни други неща
Жълтурчето
Sweet Magic

Допълнение

Време е да допълня, с отговори на въпроси на други блогъри. Някои са тагнали конкретно мен, някои просто са оставили въпроси за желаещите да отговорят.

Размисли под небето

 Започвам с отговорите на въпросите на Таня от Размисли под небето, нейния пост с въпросите можете да видите тук. Страхувам се, че не отговорих на всички тях съвсем конкретно:

1. Опишете се с едно изречение… – Така и не се научих да се описвам с по едно изречение. Още повече, че съм толкова непостоянна, че във всеки различен час, в който ме питат, изречението ще е различно. Може би това е всъщност – „Аз съм крайно непостоянна.”.
2. С какво не можете да се примирите? – Аз съм нагаждащ се човек, май с почти всичко мога да се примиря. Сещам се за ревността. Прекалената ревност ми е нетърпима, ако я проявява мой партньор.
3. Кой е най-суровият урок, на който ви е научил живота? – Че парите  и положението се печелят трудно, но могат да се изгубят за по-малко от един ден.
4. Кой е най-милият ви спомен от детството? – Всичко свързано с раждането на сестра ми. Това всъщност са й първите ми спомени. Била съм на три.
5. Какво ви кара да се усмихвате и ви прави щастлив/а? – Усмихват ме много неща, понякога само една усмивка насреща е достатъчна да ме усмихне. Усмихвам се на остроумен хумор. Щастлива ме прави чувството на удовлетвореност от постигнатото.
6. Какъв най-ценен съвет сте получавали и от кого? – Цял живот получавам ценни съвети. Но никога не се заслушвам в тях, а за спазване да не говорим.
7. Какъв стил музика предпочитате да слушате и какво е чувството, което ви дава тя? – Не мога в никой случай да кажа конкретен стил. Имам любими песни от всички стилове. Като че ли обичам най-много рок, но и там има песни, които обожавам, и такива, които не ми допадат. Всяка песен ми носи различно чувство, зависи от моментното ми настроение.
8. Какво ви помага да се разтоварите от напрегнатото ежедневие? – Именно музиката. Странно е, че например една от песните, които най-много ме разтоварват, няма толкова релаксиращо звучене:

9. За какво не успявате да намерите време, а много бихте искали да направите? – За сина ми, за блога, за повече писане, за повече снимане, за готвене, за пътуване, за осъществяване на разните проекти. Времето винаги ми е било крайно недостатъчно, затова почти не спя.
10. Събота сутрин е време за…. – Време за прибиране от дискотека. Минах 30-те, вече почти не ходя по никакви заведения, а и като че ли не ми се ходи толкова, но като ми кажат събота сутрин това си представям.🙂

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

20 thoughts on “Предизвикателство

  1. Бърза съм :))))
    Обичам да отговарям на питанки❤

    http://womanberry.com/2013/06/20/tag-the-liebster-blog-award/ – последното най-долу🙂

    Posted by womanberry | четвъртък, 29 август, 2013г., 15:35
  2. Rois, благодаря за вниманието. Идеята ми допадна и побързах във възможно най-кратък срок да се включа с отговор тук: http://taniaark.blogspot.com/2013/08/nagrada.html

    Posted by taniaark | петък, 30 август, 2013г., 21:47
  3. Хихи🙂 Ще пиша, обещавам🙂 Идват почивни дни, обещавам да отговоря на предизвикателството.

    А снимката и коментарът под нея много ме разсмяха🙂 За прозата не знам, ама с хайкуто те бива🙂

    Posted by Svetlina | понеделник, 2 септември, 2013г., 22:14
    • Това ми е първото хайку в живота, че и на английски😀 , доволна съм, че на някой му харесва😀 . Ще съм много щастлива, когато и да намериш време да отговориш, дори да не е скоро.🙂

      Posted by Rois | вторник, 3 септември, 2013г., 1:08
  4. Привет.🙂 Извинявай за късния отговор, бях на море. Доколкото разбирам, ако участвам, трябва да номинирам 10 блога, а аз следя само твоя, на Мария Донева и на Дора Господинова. Ако отговоря тук, важи ли?🙂

    Posted by Фьон | четвъртък, 12 септември, 2013г., 18:25

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: TAG: The Liebster blog Award | WomanBerry - четвъртък, 29 август, 2013г.

  2. Pingback: [TAG] Предизвикателство | A Cup of Teia Ted - четвъртък, 29 август, 2013г.

  3. Pingback: Десет трудни въпроса за отскок | juliapulia - неделя, 1 септември, 2013г.

  4. Pingback: Десет трудни въпроса за отскок (обновена) | juliapulia - неделя, 1 септември, 2013г.

  5. Pingback: Лексикон и рецепта за УАУ ефект от чери домати | Кулинарни мисли и разни други неща - събота, 14 септември, 2013г.

  6. Pingback: Питанки и отговарянки. Или криеница и гоненица. И три малки прасенца | Жълтурчето - неделя, 29 септември, 2013г.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,237 hits
август 2013
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
