Ерато

Аз… ти…

woman in the autumnАз навярно нещо съм ти дала,
щом търсиш още мойте листопади.
И докато в тебе съм живяла,
май погубила съм твойта младост.

Ти твърдиш, че вече съм изтрита,
че нищо мое в тебе не остана,
но по ъглите на душата ти, скрити,
малки сувенири от мене слагаш.

Аз вървя, без да се обръщам.
Забравих откъде минава се, за да се върна.
Питаш: „Нали не искаш да се връщаш?“
Не искам. Но искам още нещо в теб да преобърна,

да се убедя, че съм се отпечатала,
че ще ме запомниш отделно от всички, които уж от теб ще ме изтрият.
Не ме питай какво след тебе чакам.
Знай само, че по ъглите мои само твои сувенири крия.

15.07.2008г.
гр. Пловдив
автор: ©Събина Брайчева
photo: internet
вдъхновено от Щурците – „Хамлет“

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,441 hits
август 2013
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
