Ерато

Несъвместимо

i__ll_be_waiting_for_you_by_aNdikapatRyaНе ми казвай, че ме обичаш.
Който обича преобръща светове,
взривява, пак изгражда, пада, тича,
но нищо никъде не може да го спре.
Не ми казвай, че без мене ти е празно.
Ненавиждам, че се примиряваш с празнота,
когато аз съм готова безобразно
закони да газя, за да съм твоя жена.
Не ми казвай за някога и някъде.
Кажи ми нещо за тук и сега!
Мразя се колко много съм те чакала.
Мразя, че искам да те чакам и сега.
Всъщност обичаш, знам. Но не достатъчно.
А аз като обичам давам и това,
което не съм знаела, че имам във душата си.
Несъвместими сме.
Но друг няма да чакам никога така.

04.09.2013г.
гр. Сопот
автор: ©Събина Брайчева
photo: Andika Patria
вдъхновено от Beyonce – I Care

I wish I could wait forever for you, baby…

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

2 thoughts on “Несъвместимо

  1. Прекрасно!

    Posted by matcina | сряда, 4 септември, 2013г., 7:26

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,262 hits
септември 2013
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
free counters
