лични и общи

Поздрави от Google, досаждане със самовлюбени снимки и въобще ставам на 31 :)

Въпреки, че хората непрекъснато говорят за вредата от прекаленото използване на интернет, аз си оставам силно пристрастена. И като една зависима, сериозно се зарадвах да видя, че дори Google се е сетил за мен на днешния ден и ми честити 31-вия ми рожден ден.
Happy Birthday from Google

Аз от своя страна си направих подарък за днешния ден, като си направих една сериозна фотосесия от самоснимки тип Самовлюбен нарцис. И понеже съм рожденик и днес ми е позволено, реших и на вас да досадя със серия многобройни автоснимки:

Разбира се, бг-мама се опитва да ми помрачи празника, като не се отваря цяла сутрин и не мога да си прочета пожеланията, които иначе бих получила там. Но пък си имам прекрасен метален лак да ме радва.
Metal Nail Polish
И торта в хладилника, която приготвих още вчера.
My birthday cake

А сега ще търся за рецепта за някакъв пай с пиле и синьо сирене. Ако се сещате за такава, предлагайте.🙂 И хубав ден!
04 September

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

4 thoughts on “Поздрави от Google, досаждане със самовлюбени снимки и въобще ставам на 31 :)

  1. С голямо закъснение, но… – ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!🙂 Чуден подарък си си направила с фотосесията🙂

    Posted by Katerina Rangelova | четвъртък, 12 септември, 2013г., 11:14

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
септември 2013
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
free counters
