Някакви, лични и общи

Други мои блог начинания

Крайно време е да ви спомена за другите няколко блога, моя собственост, в които се подвизавам. Всъщност два от трите блога , за които ще ви напиша днес, далеч не са от скоро, но все не ми остава време да ги представя, а и не ми остава много време и да поствам в тях така или иначе. Тъй като е късно през нощта и някак не съм многословна, направо минавам към самите блогове:

Имената

Имената

Уеб страница за имената е една от първите ми идеи за сайтове, които някога съм имала. Знам, че има безброй много такива сайтове и появата на още един подобен едва лище бъде забелязана, но имената са ми страст, и исках да си имам един лично мой си такъв сайт,  в който да са събрани максимален брой имена, и за всяко име да има записано мъжко или женско е, от какъв произход е, най-разпространените му значения, и кога празнуват имен ден носителите на това име, ако празнуват въобще. Като същевременно пък не исках километрични анализи на всяко име поотделно. За съжаление обаче, имената са хиляди и работата по блога напредва много, ама много бавно, да не кажа, че с месеци не се сещам за него. Просто или нямам време, или пък когато имам време, имам и вдъхновение да правя нещо друго. А то вдъхновения да искаш при мен🙂 . С радост бих приела един съавтор на блога, който когато има време и желание, и спазвайки концепцията и структурата на блога, които аз съм измислила, също да добавя имена. Разбира се, трябва да е любител на имената, като мен🙂. И не на последно място, ако сте приели това като някаква вид обява за работа или нещо подобно, бързам да обясня, че не е, блога не е комерсиален и ако някой изяви желание да участва, ще бъде на чисто доброволни начала, без никаква материалана печалба.
Със или без помощ, надявам се все някога този блог да съсдържа максимално много имена, използвани в България.

Любими снимки от интернет

Крис Хемсуърт и Том ХидълстънТози блог съществува от около половин година и въпреки, че поддържането му не е кой знае каква философия, и за него не се сещам достатъчно често. Както се подразбира от името му, става въпрос за едно съвсем елементарно публикуване на чужд снимков материал, които съм си харесала от интернет пространството. Най-често става въпрос за снимки на мои любими знаменитости, но ограничения няма, там могат да се появят снимки на всякаква тематика – спорт, природа, еротика, кулинария, въобще всичко, което ми грабне окото. Снимката, която съм сложила, не е лого на блога, но пък е една от любимите ми, постнати там в последно време. С този блог изневерих на платформата на WordPress и заложих на Blogger.

Cheap and Magical


Всъщност именно това е новия ми блог, който ми донесе истинско въодушевление последните няколко дни, или по-скоро нощи, понеже предимно нощем подготвях оформлението му🙂 . Както споменах вече няколко пъти в други постове, напоследък следя най-различни бюти блогове. Не се въздържах и се поддадох на изкушението да пускам подобни публикации. Пуснах две в този блог, но идеите в главата ми заваляха като порой и нямах търпение да пиша за тях. В един момент обаче ми се стори, че това е твърдо далечно от тематиката на вече съществуващия ми блог, който бих предпочела да запазя повече около поезия, проза, фотография и кулинария, без да го размивам в чак толкова различна посока. Така се роди идеята за бюти блог, който да е малко по-различен от тези, които вече сте срещали в интернет, най-малкото зарди това, че аз нищо не разбирам от грим и козметика, но реших че мога да се опитам да досаждам на хората с постове за моя маникюр, любими дрехи, коса и разни интернет вдъхновения. Засега ентусиазма ми около този блог е голям, макар никога да не съм планирала да пиша за такива неща, ще видим докога ще бъде така. Освен това ще се постарая това да не повлияе  на този ми изгубен сред музите блог, който си остава моето любимо място за подвизване и себеизразяване в интернет. Но ще се радвам да разгледате и другите ми скромни кътчета.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
септември 2013
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
free counters
