Календарни, лични и общи

Обещания, статистика и две години Роис се губи сред музите

RoisИ ето, че някак неусетно моя изгубен сред музите блог, стана на цели две години! Признавам, че все по-малко му отделям време, просто то се оказва дефицитно и не успявам да пиша за всичко, за което ми се пише. Все пак се надявам някой ден това да е възможно да се промени. Също така ме радва, че блогът успява все пак да привлече читатели, въпреки редките ми включвания. Миналата година на този ден ви поднесох малко статистика, но днес като че ли не ми е до това. И така, днес не е Нова година, но започва нова година за блога, така че реших, че е време Роис да направи набързо няколко тържествени обещания, като се надявам да спазя поне едно-две от тях:

1. Обещавам да снимам повече. Преди бълвах сполучливи и не дотам сполучливи снимки на конвейер, и винаги се разходжах с фотоапарата под ръка. Сега понякога със седмици, апарата стои с изтощени батерии в чекмеджето и дори да се появи желание да снимам, няма как. Това със сигурност ще го променя.
2. Обещавам да започна някаква диета и да я спазя докрай. Oткакто родих диети започвах много, но нито една не спазвах за повече от седмица.
3. В духа на горната точка, обещавам да започна да тренирам. Не много, по малко, но поне някакво движение да има.
4. Обещавам да пиша повече произведения за деца. Според много хора са сполучливи, аз съвсем ги изоставих, а сина ми вече наближава възрастта, в която ще му е интересно да ги чуе.
5. Обещавам да си подобря концентрацията. Някак си тотално съм изгубила възможност да задържа вниманието си върху нещo за повече от 20 минути, независимо дали е работа или удоволствие. Затова спрях да гледам филми, твърде дълги ми идват. Затова и работата ми куца. Трябва да променя това.
6. Обещавам да организирам работата си по-добре. Преди бях ненадмината в това. Напоследък нещо се излагам.
7. Обещавам да изгледам всички нови филми с Виго Мортенсен, които не съм изгледала. Направо е срамота колко съм изостанала.
8. Обещавам да започна да излизам  и да се срещам наживо с хора по-често, отколкото го правя сега, то ест – въобще не го правя.
9. Обещавам да бъда малко по-смела на тема коса. Преди се подстригвах и боядисвах без да се замисля, сега обмислям дали да се реша на два сантиметра скъсяване и един тон по-тъмно русо сума ти време.
10. Обещавам да готвя по-често, и то да експериментирам без страх. И да публикувам всичките си рецепти. Напоследък и това си занимание позанемарих. Рядко готвя, а ми идват всякакви невероятни идеи, които може би само аз ще си ям, но трябва да опитам. Да не споменавам пък колко рецепти с наснимани снимки висят за публикуване в блога, но кой знае дали някога ще стигна до тях.
11. Обещавам да направя свои модели пощенски картички. Тази идея ми се върти от зимата, но откакто се подвизавам в Postcrossing просто ми се струва някак задължително да стане.
12. Обещавам да започна да пиша по Мъглите над Тарех и другите идеи за книги и разкази в главата ми. Да, не съм добра в прозата, но ще ме е яд да не видя вдъхновенията си черно на бяло.
13. Обещавам да се опитам да се науча да разпределям въодушевлението си. Обикновено започвам новите си проекти с бясна скорост и огромен ентусиазъм, а след време рязко интереса ми спада и зарязвам начинанието си. Искам да се опитам да започвам с по-спокойна настройка, но да се науча да не се отказвам така лесно впоследствие.

Мога да продължа още много, сигурна съм , че пропускам нещо важно, което исках да напиша, но съм убедена, че няма да спазя и половината от обещанията по-горе, така че нека спрем, докато е време🙂 . Почерпета се с моята последна измишлютина в кухнята.
Солени кошнички с маслено тесто

И ето все пак малко статистика:

– За две години блога е бил посетен почти 118 000 пъти. Или това са средно 158 посетители на ден.
– Най-посещаван блога е бил през декември, 2012 година – почти 9700 посещения на блога, средно по 313 посетители на ден.
– За две години съм написала 845 статии.
– Денят с най-много посещения е 6-ти декември, 2012 година – 1028 посещения в рамките на 24 часа.
– Блогът има 96 последователя директно в WordPress и 448 фена чрез страницата Постоянно ме връхлитат какви ли не вдъхновения във Facebook. Уви, в Twitter засега имам само 7 последователи.🙂
– Най-посещаваната статия си остава Необичайни и интересни бебешки имена – видяна е цели 17 337 пъти.

Надявам се и занапред да продължавам да намирам теми, които да ви връщат отново на моите изгубени сред музите интернет странички.🙂

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

5 thoughts on “Обещания, статистика и две години Роис се губи сред музите

  1. Честита годишнина и продължавай в същия дух!🙂

    Posted by Teia Ted | понеделник, 30 септември, 2013г., 8:21
  2. Честита годишнина мила Роис!Пожелавам ти и вярвам,че ще изпълниш своите обещания,защото ти можеш и имаш усета за това!

    Posted by Tonya | понеделник, 30 септември, 2013г., 9:51

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Три години Роис се губи сред музите | Rois - сряда, 1 октомври, 2014г.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
септември 2013
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
free counters
