Ерато

Може ли Пандора да обича?

Pandora by Boris VallejoНедей. Не се убивай тъй безсмислено
в раздирани, любовни светове,
най-черното от теб поискали.
Недей. Недей да бъдеш с мен.

Опази се от онази бясната,
която във душата ми шепти,
и уж с добри намерения опасана,
превръща светлината в ями и мъгли.

А уж е всичко от любов в сърцето ми
и уж все гаснещо, от влюбване в някой, съм обладана.
Но любовта във мен е недоусетена.
Пандора обича, но вместо чувства, неспокойни духове раздава.

31.10.2008г.
гр. Пловдив
автор: ©Събина Брайчева
picture: Pandora by Boris Vallejo

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,237 hits
октомври 2013
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
free counters
