Ерато

Не каза ли…

Sad womanНе каза ли, че си ме чакал,
че си ме виждал в синева,
когато отчаяно си плакал,
и си се давил в самота?

Не каза ли, че друг не те разбира,
и че на друг така не вярваш?
Нали без мен по мъничко умираш
и въздуха ти нищото открадва?

Не каза ли „повече от всичко“?
Кажи, не каза ли така?
Нали безкрайно ме обичаш?
Безкрая включва и сега.

Сега… Все тъй до мене не те има.
Да, знам, ще кажеш „Някога, когато…“
ти разтопиши полярната си зима,
а аз напусна жаркото си лято.

И други все такива, феерични,
сравнения за нас ще наредиш,
за космоса и чвуства магични,
за карма и пренадписани съдби.

Аз искам теб. Не ме рисувай по небето,
не ме превръщай в трагична принцеса.
Прегръщай ме, докато Луната свети
търси ме, когато не знаеш къде съм.

Не ме отлагай някъде занапред.
Накарай ме сега да ти се случа.
Съдбата знае пътеки безчет
и да не те обичам някой ден ще се науча.

20.11.2013г.
гр. Сопот
автор: ©Събина Брайчева
photo: internet
вдъхновено от Abi Alton sings I Will Survive by Gloria Gaynor

На Саймън

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,508 hits
ноември 2013
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
free counters
