Ерато

Всеки път, когато те погледна

Lucy Sobotka photographed by Amanda DiazИ всеки път, когато те погледна,
заменям своите очи
и моля се да са последни,
новите да са без ириси,

да ти забулят образа във тъмното
и да ме подлудят,
да забравя радостите от отвъдното,
с които направи ме богат.

И всеки път, когато те погледна,
се моля да не си била наистина.
Какъв е смисълът тъй непотребно
в теб да ме влюбиш, но в друг да се разплискаш?

28.12.2010г.
гр. Сопот
автор: ©Събина Брайчева
photo: Lucy Sobotka photographed by Amanda Diaz

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

2 thoughts on “Всеки път, когато те погледна

  1. Rois, стиховете ти много ми харесват. За мен е удоволствие да ги чета и препрочитам. Бих се радвала, ако по-често публикуваш нови.

    Posted by matcina | вторник, 26 ноември, 2013г., 13:08
    • Много ти благодаря за хубавите думи! За съжаление, вдъхновението ми за стихове се появява все по-рядко и не пиша често, но ще се постарая по-често да публикувам някои от старите, които все още не съм пускала в блога.🙂

      Posted by Rois | вторник, 26 ноември, 2013г., 13:30

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,508 hits
ноември 2013
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
free counters
