лични и общи

I ♥ Christmas Tag


От много време се каня да направя коледния таг на Мери и ето че сега се захващам, преди и самата Коледа да е дошла. Много време се чудих дали да пусна тага тук или в бюти блога си, защото едните въпроси за подходящи за тук, другите – за бюти блога, но тъй като така или иначе нямам време да отговоря на всичко, ще подбера по-общите въпроси за един пост в този блог и ако евентуално ми остане време, ще пусна коледен таг и в бюти блога с по-специфичните върпоси на тема козметика и грим. И така, да започваме с отговорите🙂

1. Любимата коледна напитка?
Оказва се, че нямам такава. Това е по простата причина, че аз рядко пия нещо по-различно от вода, не обичам да имам някакви сладки или газирани вкусове в устата си. Асоцията, която правя, като чуя Коледа и напитка е някакъв ванилов шейк, горещ шоколад или Бейлиз.🙂

2. Любим Коледен аромат?
Освен дежурните канела и ванилия, които са ми любими аромати по принцип, трябва задължително да добавя аромата от портокалови корички, съхнещи връху печката.

3. Имате ли Коледни традиции?
Може да се каже, че има някакви традиции вкъщи. Украсяват се, разбира се, елхата и дома като цяло. Миналата година елхата висеше от тавана, заради сина ми, ето и публикацията с още снимки.🙂

От миналата година насам аз се опитвам да създам нова традиция – да пека и украсявам коледни бисквити(знам, че трябва да са курабии, но моите стават като бисквити, ето ги миналогодишните).

На масата на Бъдни вечер се нарежда нечетен брой ястия. Има и пита с пара, която се разчупва и раздава от най-възрастния член на семейството. Масата на Бъдни вечер не се вдига цяла нощ(или поне оставяме малка порция с храна), заради поверие, че Света Богоридица обикаля къщите в тази нощ. Не съм християнка, но тези традиции много ги харесвам. Разбира се, от невдигнатата трапеза намазва и Дядо Коледа, който оставя подаръците под елхата също през нощта. Подаръците се отварят сутринта на 25-ти. На 25-ти също обикновено сме на гости на баба ми и леля ми в село Певците.

4. Какво е единственото нещо, което наистина искаш Дядо Коледа да ти донесе тази Коледа?
Да, банално е, но и аз ще кажа здраве. Най-вече здравето на сина ми, родители ми, сестра ми и нейното семейство. На сина ми най-вече. 2013 година беше едно огромно изпитание за мен и него в това отношение и се надявам това вече да е зад гърба ни.

5. Строили ли сте някога къщичка от канеленo-джинджифилови курабийки?
Не съм и не бих строила. Много ги харесвам, но както отдавна съм установила – при мен декораторски умения липсват и такова нещо не бих могла да сътворя.

6. Кой е човекът, на който най-много искате да купите подаръци?
Тук отговора е повече от ясен – сина ми.🙂

7. Любима Коледна песен?
Ооооо, откъде да започна! През 2011 година пусках цяла публикация по темата, но ето ви по-долу кои са най-любимите ми три коледни песни в момента

8. Koй е най-странният подарък, който сте получавали за Коледа?
Мисля, че не съм получавала странни подаръци. А и мен ме радва всичко, което е от сърце, колкото и клиширано да звучи.

9. Обичате ли да се обличате празнично за Коледа, или предпочитате да останете по пижама?
На Коледа и Бъдни вечер сме вкъщи, така че обикновено съм с домашни дрехи.

10. Любим коледен филм?
И по този въпрос имам публикация от преди две години. Най-любимия ми коледен филм си остава „Дядо Прас“. След него вероятно се нарежда „Сам вкъщи“.

11. Любима Коледна храна?
По принцип у нас за Коледа  винаги има руска салата. Преди това ми беше най-любимо. Сега най-любима ми е домашната питка с парата.

12. Любима Коледна картинка/илюстрация
Примерно ето тези:




Весели празници на всички!


About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,262 hits
декември 2013
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
free counters
