Кулинарни

Изгубени рецепти

Захващам се вероятно с последния си пост за 2013-та година. Тя се оказа не особено лесна за мен, заради влошеното здраве на сина ми през първата част на година. Няасно съм, че сина ми със сигурност ще се разболее пак и то най-вероятно още тази зима, но силно се надявам занапред да нямаме чак толкова лоши периоди.
Лошия период автоматично доведе до по-малко лично време за мен, което сериозно намали броя на публикациите ми в блога. Намали и времето ми за готвене, и снимане. Затова и кулинарните публикации почти не присъстваха през изминалата година. Решиха, че сега е момента да публикувам снимки на онези ястия, чиито рецепти се канех да публикувам тук, но мина толкова много време, откакто съм ги приготвяла, че вече не си ги спомням, а не съм си ги записала никъде. Затова ще се наложи да им се порадваме само на снимка.
Курабийки с банан и шоколад
Курабийки с банан и шоколадДомашна торта за втория рожден ден на Симон Мартин
Домашна торта за втория рожден ден на Симон МартинСоленки със семена, сирене и кашкавал
Соленки със семена, сирене и кашкавалСладкиш с грис и пъпеш
Сладкиш с грис и пъпешСладкиш със сини сливи(приготвен от мама)
Сладкиш със сини сливи
Многопластов десерт в чашка
 Многопластов десерт в чашкаДруг вид пай с ябълки
Друг вид пай с ябълкиЗапеканка със зеленчуци
Запеканка с зеленчуциЗапеканка с броколи
Запеканка с броколиОвесени питки със сирене(приготвени от мама)
Овесени питки със сирене

На всички пожелавам весело посрещане на 2014-та година, повече усмивки и здраве през идните 12 месеца!
Happy New 2014 Year!

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Дискусия

3 thoughts on “Изгубени рецепти

  1. Everything looks delicious, Rois!

    Posted by MixerUpper | събота, 11 януари, 2014г., 2:13

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Изгубени рецепти 2 | Rois - вторник, 11 юли, 2017г.

Вашият коментар

Присъединете се към 808 други абонати

Blog Stats

  • 679 687 hits
декември 2013
П В С Ч П С Н
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
free counters