Ерато

Твоя Лора

Marion CotillardНяма да те озаря.
Не съм принцеса на синевата.
С воали, мрак и тишина
ще ти се впия в сетивата.
Няма да съм с образ на ангел,
ще съм среднощно привидение,
което от съня ти ще открадне.
Няма да съм обич, а влечение.
Няма да съм като Мина,
не нося белота и святост,
нося носталгия от миналото
и сласт. На грехове богата съм.
Няма да те нося из дъгите,
аз не вирея през деня.
С Луната, из затъмнения, се скитам.
Там и теб ще завлеча,
да забравиш синьото на простора,
да се превърнеш в сянка, като мене,
да бъда твоя разрушителна Лора,
но без мен дъх да не можеш да поемеш.

04.01.2014г.
гр. Сопот
автор: ©Събина Брайчева
photo taken by internet

photo model: Marion Cotillard

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

2 thoughts on “Твоя Лора

  1. Ройс, страхотно е🙂 За пореден път се убеждавам колко добре ти се отдава писането.

    Posted by Sellene | неделя, 5 януари, 2014г., 14:06

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,838 hits
януари 2014
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
free counters
