Някакви

Прометееви очи

Tom Hiddleston for GQНе съм принцеса, не съм самодива,
не съм фея, и ангел не съм,
нито съм демон, със рога криви,
не съм ухание от нечий забравен сън.

Не съм вече нищо магично.
А повярвайте, някога бях.
Земетръси събуждах с обичане,
и със трепети тъмни рушах.

Имах корони, имах плочи надгробни.
Бях първа, поредна, последна.
Бях бленувана, бях злокобна.
Бях спасител. Бях дума нередна.

Днес ме няма. От всичко изтрих се.
И в моите мисли дори избледнях,
и вече не търся знаци за орисани,
и вече не паля клади от грях.

И знам, че много ще ме пропуснат,
докато търсят нимфи и богини.
Но очи прометееви някой ден ще възкръснат,
на някой спрял да вярва, че може да има,

на някой като сянка, като мен увехтял.
Но той със мен ще запали искри,
които него ще нарисуват пак цял,
а мен ще превърнат във жар и дъги.

28.02.2014г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
photo: Tom Hiddleston for GQ

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,017 hits
февруари 2014
M T W T F S S
« Ян   Март »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
free counters
