Мъж на седмицата

Мъж на седмицата: Норман Рийдъс, четвърти път

norman-reedus-emily-kinney-walking-dead-season-qgst-cvs-j-and-norman-reedus-1852019972

Само някой да е посмял да си помисли, че четири приза на Норман са му много. Не са, напротив, малко са му. Той напълно си ги заслужава. Причината да го отлича за пореден път бяха последните два епизода на сериала „Живите мъртви“, които доста се позавъртяха около героя му Дарил и друга от георините в сериала – Бет, чиято роля се изпълнява от актрисата и певица Емили Кийни(Емили е един вид откритето ми за тази седмица, много ме радва, но няма да правя отделна рубрика само, за да я спомена🙂 ). Истината е, че много ме израдва загатването за чувства от страна на Дарил към Бет, от много епизоди насам ми се иска да се случи нещо такова. Разбира се, после сценаристите ми попариха ентусиазма с отвличането на Бет, но това не попречи цялата ми седмица да премине под знака на мисли и въздишки по Норман. Затова той получава и напълно заслужената титлата Мъж на седмицата за четвърти път!

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

4 thoughts on “Мъж на седмицата: Норман Рийдъс, четвърти път

  1. Мммм, това е мъжът на всички мои седмици😛❤

    Posted by tsvetoliush | събота, 15 март, 2014г., 11:50
  2. Ох господим БОЖЕСТВЕН е той ❤ страхотни няколко епизода на сериала. Аз искам да си се събере с Каръл. Бет му е прекалено малка. Ще си умра на мъка да чакам до октомври месец за новия сезон😦
    Надявам се само да не го убият защото тогава не знам. Той си ми е любимец още от самото начало ❤

    Posted by Renneta Orton | събота, 12 април, 2014г., 22:46

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,533 hits
март 2014
M T W T F S S
« Февр   Апр »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
free counters
