Ерато

Черни чувства

woman smoking waterТака обречена ме караш да се чувствам,
сякаш идва краят на света.
Сякаш да те обичам е пагубно изкуство,
но аз владея го. По-важно от всичко е това.

Да те обичам носи отчаяние.
Всяка мисъл за теб раздира като с нож.
Сякаш смъртта праща всяко желание.
Сякаш отдадох се на непрогледна нощ.

Изгубих всичко, което съм имала,
от мен го скъсах, за да ти го дам
и днес вървя към дни отминали,
а само пропасти има за мене там.

Спасението иска да ме хване
и с бяг да ме отведе оттук,
където само чернотата ще остане.
Но аз вече нямам душа за друг.

10.06.2004 г.
гр. Сопот
автор: ©Събина Брайчева
photo by Pinterest

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,262 hits
март 2014
M T W T F S S
« Февр   Апр »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
free counters
