Game Of Thrones

Game of Thrones 4×08 The Mountain and the Viper – кратък коментар

Предупреждение за спойлери, моля, който не е гледал епизода, да чете публикацията на своя отговорност!

???????????

В тази серия нямаше нещо, което да не ми хареса! Преживях го, все едно бях с героите там, просто много, много добра серия.

В сцената с Мисандей и Сивия Червей много ми хареса как тя се изправи, като видя, че той я гледа, но явно съм пропуснала досега момента с това, че тези войници са кастрирани. Много, ама много тъжно ми стана за Джора, защото той наистина обича Денерис с цялото си сърце, може би я обича повече от всички, които са около нея.

Знаех си, че обещанията, които праща Рамзи по Теон са фалшиви и ще ги избие накрая. Знам, че Рамзи и Болтън са силно отрицателни герои, но сцената, в която бащата казва на сина, че вече ще носи името му, беше силно въздействаща, беше ясно, че това е нещото, което Рамзи иска повече от всичко.

Санса – не, определено не очаквах това от нея, мислих, че ще издаде Кутрето. Честно казано, такава може и да започна да я харесвам, най-накрая започна да мисли за себе си и да се ориентира малко по-хитро в ситуациите. Мисля, че сега Кутрето ще започна да се влюбва в нея, не просто да я иска като трофей в замяна на майка й. И не знам защо си мисля, че накрая това ще му изиграе лоша шега.

Хрътката и Аря – и аз се смях с нея, ами то си е за смях, всеки път като стигнат до мястото, където отиват и се оказва, че тези които търсят току що са умрели.😀

И стигаме до любимото ми, в тази серия, сюжетната линия около Тирион. Не схванах съвсем идеята на разговора между Тирион и Джейми за бръмбарите, но ми харесва колко близки ги показват в последните серии. Кадрите с боя бяха много добре заснети и замислени! Радвам се, че не се спойлирах по-рано и да прочета кой ще умре накрая, очаквах Оберин да изпълни заканите си за отмъщение. Хареса ми как Джейми искрено се радваше, когато изглеждаше, че Оберин побеждава, както и колко ужасени бяха Серсей и баща им в този момент. В момента, когато обаче Планината падна и Оберин не го довърши, и всички взеха да се споглеждат, ми стана ясно, че нещата май няма да свършат така, както ми се иска. Не мога да ви опиша как ми се сви сърцето в сцената, в която Оберин викаше около него, набирах се нагоре на стола и го подканях на ум да го довърши по-бързо, с надеждата, че това все пак ще стане. Беше просто жестока сцена накрая! Много ми се искаше Оберин да поживее повече, но се радвам, че сериала не го е страх да убива с лекота обичани герои и то когато публиката най-малко очаква.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

3 thoughts on “Game of Thrones 4×08 The Mountain and the Viper – кратък коментар

  1. Мартин е един съвършен убиец🙂

    Posted by Teia Ted | вторник, 3 юни, 2014г., 8:01

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,508 hits
юни 2014
M T W T F S S
« Май   Юли »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
free counters
