Ерато

Не е за теб, което е зад зениците

sexys23Светлината не достига. Сумрачно е.
Не присвивай очи, не ни трябва светлина.
Музиката е твърде провлачена,
но ти чуваш ли я въобще сега?

Вятърът не достига. Горещо е.
Нима си задъхан още сега?
В алкохола ли си изгубил нещо
или твърде малко си пил досега?

Чувствата не достигат. Непонятно е.
Аз не ти предлагам онова,
което ще ти върне възприятията.
Аз съм за тази нощ. Не гледай в мен така…

Пари ли не достигат? Защо все още гледаш?
Каквото е зад ирисите и зениците, го остави.
Вземи, каквото е под роклята, платена съм,
но в душата ми не пипай. И твоята в себе си пази.

20.08.2009г.
гр.Плая Дел Инглес
автор: Събина Брайчева
photo: Pinterest

 

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,146 hits
юли 2014
M T W T F S S
« Юни   Авг »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
free counters
